مشکل قطعی آب برخی مناطق تهران حل نشد

از روز جمعه 19 خرداد تا امروز سه شنبه 23 خرداد ماه 1402 در حالی آب برخی مناطق تهران قطع است که روز گذشته آبفای تهران طی اطلاعیه ای از رفع مشکل خبر داد. اما تا این لحظه مشکل حل نشده است!

مشکل قطعی آب برخی مناطق تهران حل نشد

به گزارش زنهار به نقل از رکنا : قطعی آب در تهران در حالی به روز پنجم رسیده که مشکل بی آبی تا این لحظه پابرجا است. روز جمعه 19 خرداد ماه آب برخی مناطق تهران کم فشار یا به طور کلی قطع شد و تا امروز سه شنبه 23 خرداد ادامه یافت و به گفته شهروندان هنوز برطرف نشده است. این در حالی است که روز گذشته آبفای تهران طی اطلاعیه ای از رفع مشکل خبر داد.

آبفای تهران در این اطلاعیه نوشت: "بر اثر بارش باران، جاری شدن سیلاب و رانش گسترده زمین و کوه در حوالی جاده چالوس، مسیر انتقال آب از سد امیرکبیر به تاسیسات آبرسانی تهران در بستر رودخانه کرج مسدود شده بود."

قطعی آب 5 روزه تهران مربوط به یک منطقه نیست و شامل برخی مناطق آزادی، آذربایجان، اسکندری، تهران ویلا، ستارخان، شهرآرا، طالقانی، زرگنده، ظفر، مولوی و ... می باشد.

آبفای تهران از روز جمعه تا امروز، 5 روز است که پاسخگوی خبرنگار رکنا نیست و حتی تاکنون تمهیدات لازم در راستای توزیع مدیریت شده آب در مناطقی که آب به طور کلی قطع است انجام نداده است.

در این خصوص روابط عمومی استانداری تهران نیز پاسخگو نیست.

به نظر می رسد این 5 روز بی آبی، آزمونی برای سازمان های ذی ربط باشد. این تجربه نشان داد این سازمان ها از مدیریت و سازماندهی کافی برخوردار نبوده و به وقت بحران توانایی مدیریت و حل مشکلات شهروندان را نخواهند داشت.

برخی اظهارنظرهای مخاطبین رکنا به شرح زیر است:

*امروز سه شنبه 23 خرداد ماه آب منطقه ما در خیابان مولوی قطع شده است.

* من دانشجوی خوابگاه دانشجویی در خیابان طالقانی هستم. از روز جمعه آب نداریم.

* منطقه ما در مرکز شهر از روز جمعه آب ندارد، دیروز یک تانکر آب آوردند که حتی جوابگوی یک کوچه هم نبود!

* من ساکن خیابان اسکندری شمالی هستم. از روز جمعه آب نداریم. این در حالی است که طرف دیگر کوچه آب دارد. زنگ زدیم و اعتراض کردیم که حداقل برای چند ساعت آب به ما برسانند، آمدند فلکه را باز کردند اما دوباره آب قطع شد.

* آب خانه ما از جمعه قطع است این در حالی است که روز گذشته گفتند مشکل به طور کلی حل می شود اما هنوز حل نشده است. چگونه است که در یک کوچه یک سمت مطلقا آب ندارند و سمت دیگر آب با فشار زیاد دارند و وقتی مشکل را سوال می کنیم می گویند گفته اند آن طرف کوچه آب داشته باشد.

* از جمعه تا حالا 5 روز است در این گرما آب نداریم و کسی به داد ما نمی رسد.

*من دانشجوی خوابگاه ثامن واقع در خیابان مفتح شمالی، خیابان وراوینی هستم. این خوابگاه 110 نفره از دیروز بدون آب است. دیروز یک منبع آب در خیابان سلیمان خاطر قرار دادند که وقتی ساعت 11 به آنجا مراجعه کردیم گفتند ما می رویم زیرا تا نیم ساعت دیگر آب وصل می شود و از آن زمان 13 ساعت گذشته است و هنوز آب قطع است. مجبور هستیم آب معدنی بخریم. کولرهای خوابگاه به کلی قطع است زیرا کولرها آبی است و در این گرما بسیار شرایط سخت است. آبفای تهران حتی پاسخ مسئولین خوابگاه را نمی دهند. ما یک مخزن داریم حداقل این مخزن را پر کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار