فعلا هرگونه افزایشی در نرخ فراورده‌ها تکذیب می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: فعلا هرگونه افزایشی در نرخ فراورده‌ها از جمله بنزین تکذیب می‌شود.

فعلا هرگونه افزایشی در نرخ فراورده‌ها تکذیب می‌شود

به گزارش زنهار ، رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت و سه نرخی شدن بنزین اظهار داشت: استدلال بنده این است که اگر بنای دولت بر گران کردن بنزین بود حتما در لایحه بودجه می‌آورد و اعلام می‌کرد که تصمیم دارد قیمت بنزین و یا فراورده‌ها را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: هیچ ورودی از دولت به سمت مجلس و کمیسیون انرژی در رابطه با افزایش قیمت ندیده‌ایم، مسئله بعدی اینکه تمامی مسئولین دولت افزایش و تغییر قیمت را تکذیب کرده‌اند و به هیچ‌وجه از هیچ مسئولی اظهار نظری در این رابطه نشده است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: فعلا هرگونه افزایشی در نرخ فرآورده‌ها از جمله بنزین تکذیب می‌شود.

وی به موضوع ساماندهی کارت‌های سوخت اشاره کرد و گفت: در این حوزه بحث مدیریت مطرح است، تاکنون از این کارت‌ها استفاده غیر از سوخت‌گیری قانونی صورت می‌گرفت و از کنترل خارج شده بود، بنابراین تصمیم بر این شد که کارت‌های سوخت را مدیریت و شرایطی فراهم کنند کارت سوخت در جایگاه‌ها به تعداد مشخصی موجود باشد و از بهم‌ریختگی و نابسامانی جلوگیری شود.

سنگدوینی بیان داشت: در حال حاضر اولا باید مراقبت کنیم کارت سوخت همراه دارنده خودرو باشد، زیرا کارت سوخت داخل جایگاه به این دلیل بود که اگر کسی کارت خود را فراموش کرده بتواند از کارت  جایگاه با نرخ دوم (۳ هزار تومان) استفاه کند و این رویه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کارت‌های اضافه در راستای کنترل و ساماندهی اوضاع توزیع سوخت در کشور بخصوص مناطق مرزی است.

این نماینده مجلس یادآور شد: تاکنون هیچ مقام دولتی در رابطه با گرانی و یا سه نرخی کردن بنزین مطلبی را ابراز نکرده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار