بازار کاهشی است

حباب سکه ترکید

امروز بازار ها در تبعیت از هم روز متفاوتی را تجربه کردند. قیمت سکه ریزش کرد. این کاهش قیمت به دنبال کاهش قیمت طلا و دلار رخ داد.

حباب سکه ترکید

 

به گزارش زنهار: به نقل از سایت اقتصاد نیوز بازار سکه امروز از دو جهت هدف حمله کاهشی ها قرار گرفت. به دنبال کاهش قیمت طلا و و دلار ، قیمت سکه نیز امروز ریزش کرد.

امروز  نرخ دلار در تهران و هرات سپر به سپر شد که همین نکته ویژه و متمایز بازار امروز بود. نرخ حواله درهم نیز امروز در مقایسه با دو روز قبل تقریبا 150 تومان کاهش را ثبت کرد.

در شرایط فعلی برای تهران و هرات حمایت های51 هزار و 200 و 50 هزار و 500 تومان مهم است،به عقیده تحلیلگران در صورتی که این مرز حمایتی از دست برود احتمال برگشت تا کف کانال 50 هزار تومان محتمل خواهد بود . از سوی دیگر برای اینکه دلار در مسیر صعود قرار بگیرد باید  از مرز 52 هزار و 200 تومان عبور کند. 

فنی‌های بازار معتقدند تا  قیمت دلار  زیر سطح مقاومت 52 هزار تومان باشد نمی‌توان گفت 51 هزار و 200 تومان کف است و دلار می‌تواند برای کف‌زنی جدید تلاش کند. از نظر آن‌ها تا  قیمت دلار  به بالای مرز مقاومت 52 هزار و 200 تومان تثبیت ندهد همچنان روند نزولی خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار