این خانه‌ها را فقط با 300 میلیون تومان رهن کنید

بررسی فایل‌های عرضه شده در پلتفرم‌های خرید و فروش خانه نشان می‌دهد که متراژ اکثر فایل‌های خانه‌ که با 300 میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شوند، بین 40 تا حدود 75 مترمربع است و به ندرت می‌توان با این بودجه، به خانه‌ای با متراژی بالاتر دست یافت.

این خانه‌ها را فقط با 300 میلیون تومان رهن کنید
به گزارش زنهار؛ بنا به مشاهدات ما از فایل‌های مشاوران املاک، با 300 میلیون تومان نقدینگی، می‌توان در محدوده‌ی شرق تهران و در محله کرمان، یک واحد با متراژ 45 مترمربع و 9 سال ساخت، به صورت رهن کامل اجاره کرد. در این محدوده و در محله‌ی تهرانپارس شرقی نیز، یک واحد 50 متری و دارای یک خواب، با رهن کامل و برابر بودجه ذکر شده آگهی شده است.

در جوادیه تهرانپارس نیز که در منتهای الیه شرق واقع شده است، یک واحد با متراژ 75 مترمربع و دارای 2 خواب و در محله مسعودیه که در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران قرار دارد، آپارتمانی با متراژ 60 مترمربع و  دارای 2 خواب، با 300 میلیون تومان رهن کامل پیشنهاد شده است.

اگر با این بودجه به دنبال رهن کامل یه واحد آپارتمان بزرگ‌متراژ در تهران هستید، به ندرت می‌توان واحدی با چنین ویژگی پیدا کرد اما بنا به بررسی ما، یک واحد با 100 مترمربع زیربنا  و دارای 2 خواب،  در محله خانی‌آباد واقع در منطقه 19 تهران با 300 میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شود.

 

 

باید در نظر داشت که برخی از واحدهایی که با بودجه‌ای 300 میلیون تومانی می‌توان رهن کامل کرد، فاقد آسانسور یا پارکینگ و یا دیگر امکانات هستند.

رهن

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار