مرغ تمام شد؟

جمهوری اسلامی نوشت: اکثر مرغ‌فروشان، مرغی ندارند که به دست مشتری بدهند.

مرغ تمام شد؟

به گزارش زنهار، جمهوری اسلامی نوشت: اکثر مرغ‌فروشان، مرغی ندارند که به دست مشتری بدهند.

بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند. پسر جوانی که در یک فروشگاه مواد پروتئینی کار می‎کند گفت: مرغی برای فروش نیست. وقتی قیمت‌ها بالا برود دیگر برای ما نمی‎صرفد تا بخواهیم مرغی خریداری کنیم و آن را بفروشیم.

روزنامه جمهوری اسلامی از نابسامانی در بازار مرغ و گرانی این محصول انتقاد کرده و در گزارشی میدانی خبر داده که بیشتر مرغ‌فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند!

 با افزایش قیمت گوشت قرمز و حدف آن از سفره مردم، گوشت مرغ جایگزین شد. اما حالا با نابسامانی در بازار مرغ و بی‌ثباتی در آن، به گونه‎ای شده که عده‎ای از مرغ فروشان تصمیم گرفتند از خرید جدید امتناع کنند. در تنیجه، این اقدام باعث شده محصولی به‌دست مصرف‌کننده نرسد و مرغ کم یاب شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مشاهدات میدانی خبرنگار ما نیز حاکی از قیمت‎های مختلفی بود. برخی مرغ را به قیمت مصوب به‌دست مشتری می‎دادند، برخی قیمت مرغ را بالاتر از قیمت مصوب و با قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش می‎رساندند. اما بیشتر مرغ فروشان، مرغی نداشتند که به‌دست مشتری بدهند. مرتضی پسر جوانی که در یک فروشگاه مواد پروتئینی کار می‎کند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: درحال‌حاضر مرغی برای فروش نیست. علتش هم مشخص است وقتی قیمت‌ها بالا برود دیگر برای ما که فروشنده هستیم نمی‎صرفد تا بخواهیم مرغی خریداری کنیم و آن را بفروشیم./ برترین‌ها

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار