ساپینتو، کار پرسپولیس را سخت‌تر کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ساپینتو با تیم خوبی که ساخته رقابت را برای قهرمانی سخت تر کرد اما پرسپولیس هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

ساپینتو، کار پرسپولیس را سخت‌تر کرد

به گزارش زنهار، پایان رافت در مورد رقابت پرسپولیس با سپاهان و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، اظهار داشت: امسال لیگ هر چه قدر به پایان نزدیک‌تر می‌شود رقابت برای قهرمانی هم حساس‌تر می‌شود. استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی هستند هر چند تیم‌های تراکتور و فولاد و حتی مس رفسنجان و گل‌گهر هم عملکرد خوبی داشتند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

وی افزود:‌ از الان دیگر مصدومیت، محرومیت، مسائل مالی و هر چه پیرامون تیم‌ها اتفاق می‌افتد ممکن است روی قهرمانی تاثیر بگذارد. به همین خاطر وظیفه باشگاه‌ها سنگین‌تر از قبل می‌شود و باید مراقب باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: روی کاغذ سپاهان بازی‌های آسان‌تری دارد اما به نظر من هفته دیگر استقلال کار سخت‌تری نسبت به پرسپولیس دارد. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما به اعتقاد من پرسپولیس و سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی نسبت به استقلال دارند.

وی افزود: پرسپولیس نشان داده مقابل تیم‌های قوی‌تر بهتر بازی می‌کند. تیم‌هایی که می‌آیند و فوتبال هجومی ارائه می‌دهند مقابل پرسپولیس به مشکل می‌خورند و تنها تیم‌هایی که بسته بازی می کنند ممکن است مشکل ساز شوند.

رافت در مورد اینکه استقلال باز هم می تواند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد، تصریح کرد: ساپینتو تیم خوب و متحدی ساخته و این اتحاد استقلال را موفق کرده است. برای مثال وقتی این مربی دید که روزبه چشمی بیشتر از بقیه پول گرفته این بازیکن را نیمکت‌نشین کرد.این یعنی اتحاد تیمی. همین است که تیمش خوب نتیجه گرفته و بازیکنانش با انگیزه تلاش می کنند.

وی در مورد خط حمله پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان خط حمله در طول فصل نوسان داشتند. ابتدا لوکادیا آمد و با رفتنش تمام معادلات خط حمله به هم ریخت. دیاباته هم که همیشه مصدوم است. با این حال این مهاجمان در هفته‌های آینده وظیفه سنگین‌تری دارند و باید در این مدت بیشتر روی گلزنی تمرکز کنند چون کوچکترین تعللی ممکن است گران تمام شود.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مصدومیت‌های شیخ دیاباته تاکید کرد: وضعیت او قابل پیش‌بینی بود. بازیکنی که از چند سال قبل مصدومیت‌هایش آغاز شد و با این وضعیت سنی و شرایط بدنی کاملا می‌شد فهمید که نمی‌شود روی او حساب زیادی باز کرد.

وی در پایان گفت: الان هواداران و باشگاه پرسپولیس وظیفه سنگینی دارند. آنها باید به بازیکنان انگیزه دهند تا بدون دغدغه این جنگ قهرمانی به نفع پرسپولیس به پایان برسد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار