افزایش شاخص کل بورس در بازار امروز

شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۱۶۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۱۱ واحدی ایستاد.

افزایش شاخص کل بورس در بازار امروز

به گزارش زنهار؛ شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۱۶۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۱۱ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۱۵ فروردین) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۰ هزار و ۲۳۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۸۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۱۶۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۱۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «تاپیکو» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «وکغدیر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۷ هزار و ۲۰ واحدی روی پله ۶۳۷ هزار و ۷۴۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۶ هزارمیلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۶۴۰ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۲۸۵ واحدی روی پله ۲۵ هزار و ۸۶۴ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان رسید.

 

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۸۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وبهمن، پتایر و قپیرا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های غسالم، خجرخش و خرینگ بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وگستر، غگلستا و کمرجان بیشترین افزایش قیمت و سهام اوان، ثپردیس و ثعمرا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، کمند و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، ثبات و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و ثبات در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های دارایکم، افران و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و وبصادر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۲۶۴، اراد ۱۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار