فوری؛ ریگان خودرو رفع توقیف شد

حمیدی روز یکشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان در محل فرمانداری بم، بازدید از کارخانه های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید را تشریح و تاکید کرد: تولید خودرو از نیازهای ضروری کشور است و برخی شرکت ها نیز مشکلاتی دارند که نیازمند پیگیری است.

فوری؛ ریگان خودرو رفع توقیف شد

به گزارش زنهار، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان در محل فرمانداری بم، بازدید از کارخانه های منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید را تشریح و تاکید کرد: تولید خودرو از نیازهای ضروری کشور است و برخی شرکت ها نیز مشکلاتی دارند که نیازمند پیگیری است.

حمیدی اظهارداشت: ریگان خودرو از شرکت های مشکل دار بود که امروز مقرر شد خودروهای توقیفی آن در گمرک که به نام مردم پلاک شده اند، رفع توقیف شوند.

رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: طی بررسی به عمل آمده توقیف به نام خود اشخاص بود که دستور صادر شد تا این خودروها رفع توقیف شود و در اختیار افراد قرار گیرد.

به گفته وی، بخشی از خودروهای این شرکت در گمرک رفع توقیف و ترخیص خواهد شد تا در اختیار مشتریان قرار گیرد و بخشی دیگر که هنوز پلاک نشده و مشکلات گمرکی دارد نیز بتدریج پیگیری می شوند.

حاشیه نشینی و ضعف نظارت ادارات متولی

رییس کل دادگستری استان کرمان که از روز گذشته در سفری ۲ روزه به شرق استان کرمان آمده است در این نشست با اشاره به موضوع حاشیه نشینی گفت: حاشیه شهر زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و از دلایل ایجاد حاشیه نشینی نیز نبود نظارت کافی است که برای جلوگیری از آن باید نظارت ها ۱۰۰ درصدی باشد تا چنین اتفاقات ناخوشایندی رخ ندهد

وی بیان کرد: افرادی که مسئول نگهداری زمین هستند مانند منابع طبیعی، راه و شهرسازی،بنیاد مسکن و شهرداری نظارت کافی بر اراضی ندارند.

حمیدی اظهارداشت: ایجاد یک شهرک و حاشیه‌نشینی یک شبه رخ نمی‌دهد بلکه شاید ۱۵ سال قبل اتفاقی رخ داده و یکسری اراضی دولتی در حاشیه شهر تصرف شده، به مرور زمان و بتدریج مردم نیازمند یا برخی افراد سودجو اراضی دولت را در بحث منابع طبیعی یا راه و شهرسازی تصرف کرده‌اند.

به گفته وی زمانی که شهرک یا یک معضل اجتماعی به وجود آمده است انتظار می رود این موضوع را بسرعت مدیریت کرد و ناهماهنگی هایی که باعث ایجاد این مشکل شده مرتفع شود تا مردم بتوانند اسناد مالکیت خود را دریافت کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار