طلاق جنیفر لوپز و بن افلاک جدی شد!

​یک منبع نزدیک به خانواده جنیفر لوپز و بن افلک درباره مشکل درون خانوادگی این زوج گفته است.

طلاق جنیفر لوپز و بن افلاک جدی شد!

به گزارش زنهار، جنیفر لوپز و بن افلاک پس از ۱۸ سال دوباره به هم رسیدند. زمانی از ازدواج این زوج مشهور نمی گذرد که شایعه طلاق آنها بر سر زبان ها افتاده است.

یک منبع نزدیک به خانواده جنیفر لوپز و بن افلک درباره مشکل درون خانوادگی این زوج معروف هالیوودی صحبت کرده است و جدایی آنها را بعد از آنهمه عشق و عاشقی پیش بینی کرده است.

جنیفر لوپز که پس از سپری کردن مدت ها بالاخره به مرد رویاهایش رسیده بود حالا دچار مشکلاتی شده است که به عقیده برخی، شاید در عین جدی نبودن دلیلی باشد برای جدایی او از همسرش.

این منبع که نامش فاش نشده است دلیل اختلافات را مشکلاتی دانست که از طرف خانواده ها هر دوی آنها ایجاد شده است. البته که نمیتوان به این شایعات مطمئن بود و این دسته اخبار در حد حدس و گمان منتشر می شوند.

جنیفر لوپز و بن افلاک با پرواز مستقیم به مقصد لاس و گاس سفر کردند، جنیفر لوپز و بن افلک به همراه ۴ زوج دیگر به صورت بسیار ساده در کلیسایی کوچک پیوند دوباره‌ی دل‌های عاشق خود را جشن گرفتند؛ جالب است بدانید برگزاری اولین مراسم عروسی جنیفرلوپز و بن افلک به قدری ساده بود که آهنگ ورود آن‌ها با اسپیکر بلوتوثی پخش شد.

مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک بعد از برگزاری مراسمی کوچک در کلیسای کوچک لاس وگاس تیتر اول رسانه‌ها شد، آن ها در سه روز و سه شب در جورجیا آمریکا عروسی خود را جشن گرفتند، مراسم عروسی جنیفر لوپز و بن افلک در عمارت لاکچری ۸.۹ میلیون دلاری بن‌افلک برگزار شد. 

نظر جنیفر لوپز درباره بن افلاک

جنیفر لوپز درباره‌ی ازدواج خود با بن افلک می‌گوید: ما هر دو بزرگ شده ایم، ما هم یکسان هستیم و هم متفاوت و این چیزی است که خوب است.  ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم، ما می دانیم چه چیزی واقعی است، و چه چیزی واقعی نیست. بنابراین فقط بازی تغییر کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار