صدور احکام بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان در رتبه بندی معلمان

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال کاملاً اجرایی شد، گفت: احکام بیش از ۹۰ درصد معلمان خراسان جنوبی صادر شده است.

صدور احکام بیش از ۹۰ درصد فرهنگیان در رتبه بندی معلمان

به گزارش زنهار، مصطفی بابایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در نظام آموزش و پرورش، اتفاقات بوی بهبود و تغییرات مثبت می‌دهد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حامل سلام وزیر آموزش و پرورش به مردم خراسان جنوبی است، بیان کرد: طی مدت اخیر یکی از کارهای بسیار مهم بازگشایی مدارس بعد از دوران کرونا بود.

بازگشایی بعد از سه بار تجربه ناموفق رخ داد

بابایی ادامه داد: این اتفاق بعد از چند بار بازگشایی ناموفق به واسطه شیوع کرونا رخ داد و مدارس ما ۲۶ ماه به صورت کامل بسته شد و آموزش حضور نداشتیم.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در ۱۴ مهرماه بدون چالش نبود، گفت: تا ۱۰ روز قبل از این تاریخ بر اساس نظر سنجی ها امید به بازگشایی نداشتیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طی ۱۰ روز در راستای اقناع افکار عمومی قدم برداشتیم، اظهار کرد: اما بازگشایی در نهایت صورت گرفت و شاهد حضور ۸۷ درصدی دانش آموزان در مدارس بودیم.

بابایی ادامه داد: متأسفانه این تعطیلی مدارس و حضور دانش آموزان در فضای مجازی موجب سو دشمنان استفاده شد و بعد از بازگشایی اتفاقاتی در کشور و جامعه را شاهد بودیم.

رتبه بندی ۸۵۰ هزار معلم

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مطالبه فرهنگیان عزیز در زمینه رتبه بندی معلمان گفت: مسئله رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال کاملاً اجرایی شد.

بابایی اظهار کرد: در خراسان جنوبی نیز احکام بیش از ۹۰ درصد همکاران فرهنگی و معلمان عزیز صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم در عرض سه- چهار ماه کار رتبه بندی ۸۵۰ هزار نفر انجام شود، گفت: این موضوع کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است ولی همکاران ما به شدت مشغول به کار است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در زمینه رفاه فرهنگیان یک بیمه کارآمد جایگزین بیمه سابق شده است و در بیمه جدید دو سوم حق بیمه را دولت پرداخت می‌کند.

بابایی با تأکید بر اینکه باید به آموزش و پرورش به عنوان یک امر ملی نگاه کنیم، یادآور شد: تنها با این نگاه می‌توانیم نسلی پر شور، غیور و آگاه را تربیت کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار