سبقت نرخ‌ها در بازار طلا و سکه؛ افزایش نرخ دلار سرعت گرفت

نرخ طلا و سکه در اولین روز هفته همچنان با رشد پر سرعت قیمت ها مواجه است؛ به طوریکه سکه امامی با افزایش نزدیک 200هزار تومانی رکورددار نوسانات امروز بازار است. در بازار ارز، دلار با افزایش چشمگیر به نرخ 35.900 قیمت گذاری شد.

سبقت نرخ‌ها در بازار طلا و سکه؛ افزایش نرخ دلار سرعت گرفت

به گزارش زنهار؛ نرخ طلا و سکه در اولین روز هفته همچنان با رشد پر سرعت قیمت ها مواجه است؛ به طوریکه سکه امامی با افزایش نزدیک 200هزار تومانی رکورددار نوسانات امروز بازار است. در بازار ارز، دلار با افزایش چشمگیر به نرخ 35.900 قیمت گذاری شد.

در لحظه تنظیم این خبر در بازار امروز نرخ طلای 18 عیار بدون نمایش تغییر قیمت و با نرخ یک میلیون 393هزار تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با 194 هزار تومان افزایش به 16 میلیون و 199هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با 12 هزار تومان افزایش به 15میلیون و 57 هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد. 

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

همچنین نرخ دلار در بازار آزاد با نوساناتی در کانال 35 هزار تومان نمایش داده شد، به طوریکه در لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار با 35.900 تومان قیمت گذاری شد. 

قیمت ارز در صرافی ملی بدون نمایش تغییر قیمت‌ها نمایان شد. به طوری که قیمت دلار 29.024 تومان و قیمت یورو با 29.014 تومان معامله شد.

 جزئیات نرخ ارز را در جدول زیر مشاهده نمایید.

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار