بهترین خبر درباره افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/واریزی اوایل هفته آینده

بحث افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود، قطعی و اجرایی می‌شود و به این ترتیب ۳۸ درصد به حقوق آنها افزوده خواهد شد.

بهترین خبر درباره افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد/واریزی اوایل هفته آینده

به گزارش زنهار، نماینده سیرجان در حاشیه جلسه نمایندگان با «رئیسی» و میرکاظمی با اعلام این خبر که بحث افزایش حقوق مابقی بازنشستگان ، اجرایی و ۳۸ درصد به حقوق آنها افزوده می‌شود ، گفت: از رئیس جمهور خواستار برخورد قاطع با مقصران تأخیر در اجرای رتبه‌بندی معلمان هستم.

ابراهیم «رئیسی»رئیس جمهور با مجمع نمایندگان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان ، هرمزگان و یزد با دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار مجامع نمایندگان استان‌های مذکور دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود درباره مسائل مختلف استان‌های خود و همچنین موضوعات مربوط به مسائل ملی را مطرح کردند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان که در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان برگزار شد، خواستار توجه جدی دولت به مسائل و مشکلات عدیده استان کرمان در بخش‌های مختلف شد.

رییس فراکسیون اشتغال و اصناف مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه نمایندگان این مجمع با آقای رئیس جمهور و معاونان وی و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام این خبر که بحث افزایش حقوق مابقی بازنشستگانی که تاکنون اقدام نشده بود، قطعی و اجرایی می‌شود و به این ترتیب ۳۸ درصد به حقوق آنها افزوده خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه همه زیرساخت‌ها فراهم شده است، از رئیس جمهور محترم خواستار برخورد جدی و قاطع با مقصران تأخیر در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هستم.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن گلایه از این موضوع که با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی چرا هنوز اجازه واردات خودرو داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بعضی از خودروسازان داخلی به جای ساختن خودروهایی امن که وسیله آرامش و آسایش مردم شریف ایران اسلامی باشد، برای آنها ارابه مرگ تولید می‌کنند.

این در حالی است که برای مثال قیمت اعلامی کارخانه برای یک «پراید ۱۵۱» حدود ۱۶۵ میلیون و در بازار آزاد حدود ۱۸۰ میلیون تومان است که حتی با نرخ آزاد ارز حدود ۶ هزار دلار است و می‌توان خودروهای بسیار با کیفیت‌تر از «پراید ۱۵۱» را با این قیمت وارد کرده و در اختیار مردم عزیز ایران قرار داد که این موضوع نه‌تنها باعث آسایش مردم و کاهش تلفات ناشی از ناایمنی خودرو در هنگام تصادفات می‌شود بلکه باعث می‌شود تولیدکنندگان داخلی نیز ناچار بر کیفیت محصولات خود بیفزایند.

حسن‌پور در این دیدار خواستار حمایت واقعی از بخش خصوصی شد و گفت: حمایت از بخش خصوصی بایستی از شعار به عمل تبدیل شود.

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار