ارزان ترین آپارتمان های شرق تهران را دراین محلات پیدا می کنید/ جدول

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

ارزان ترین آپارتمان های شرق تهران را دراین محلات پیدا می کنید/ جدول

به گزارش زنهار، انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. در این گزارش به بررسی مسکن‌های قیمت مناسب و ارزان در محله‌های شرقی تهران مثل نارمک، تهرانپارس، پیروزی، مجیدیه و... پرداخته‌ایم.

برای خرید واحدی ۵۰ متری در نارمک که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی نوساز در تهرانپارس‌ شرقی با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد. همچنین قیمت واحدی ۴۴ متری در همین محله که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی ۴۲ متری در مجیدیه که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان است.

11

آپارتمانی ۴۴ متری در پیروزی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه‌ باشد، در روزهای اخیر با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله شده است. همچنین آپارتمانی ۲۲ ساله در همین محله با متراژ ۶۴ متر و ۱ اتاق خواب، به قیمت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

 واحدی ۵۰ متری در نیرو هوایی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار