با داشتن این شرایط وام 125 میلیونی بگیرید +جزییات

بانک آینده به منظور ایجاد اشتغال و کمک به چرخه تولید داخلی و همچنین تامین خدمات و لوازم مصرفی بادوام مورد نیاز خانوارها، به مشتریان واجد شرایط خود حداکثر معادل 80 درصد ارزش کالای خریداری شده وام می‌پردازد. این وام 125 میلیون تومانی تحت عنوان طرح «کارگشا» به مشتریان اعطا می‌شود.

با داشتن این شرایط وام 125 میلیونی بگیرید +جزییات

به گزارش زنهار؛ وام کارگشا تنها به اشخاص حقیقی واجد شرایط پرداخت می‌شود. افرادی که حقوق خود را از بانک آینده دریافت می‌کنند یا جز مشتریان این مجموعه با گردش حساب مطلوب هستند، در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند. افرادی امکان دریافت این وام برای خرید انواع لوازم خانگی ایرانی را خواهند داشت که به بانک ضامن رسمی و معتبری ارائه دهند. علاوه بر ضامن، فرد متقاضی باید جواز کسب و کار قانونی داشته باشد. ضمنا ارائه سفته هم ضروری است. مشتریان باید در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند تا بتوانند برای این وام درخواست دهند و آن را دریافت کنند. میزان سود این تسهیلات 18 درصد اعلام شده است.

لازم به ذکر است که 10 درصد مبلغ تسهیلات وام گیرندگان بلوکه خواهد شد. ضمنا سپرده فرد وام گیرنده هم تا تسویه اقساط مسدود خواهد ماند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است. در صورتی که فردی این وام را گرفته و اقساط آن را به صورت منظم پرداخت کرده باشد، امکان درخواست و دریافت مجدد این تسهیلات را خواهد داشت.

اگر متقاضی حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و مدت زمان پرداخت اقساط هم برای وی 36 ماه تعیین شود، وی باید ماهیانه 4 میلیون و 519 هزار و 49 تومان قسط بپردازد. کل سود این مبلغ وام 37 میلیون و 685 هزار و 780 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 277 میلیون و 315 هزار و 485 تومان است.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این وام می‌توانند به سایت بانک آینده به نشانی www.ba24.ir مراجعه کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار