قیمت‌ها ریخت/ ارزانی شدید خودرو در راه است؟

۶ خودروی پرفروش در بازار امروز کاهش قیمت داشتند؛ قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با سه میلیون تومان کاهش به ۵۴۷ میلیون تومان رسید.

قیمت‌ها ریخت/ ارزانی شدید خودرو در راه است؟

به گزارش زنهار؛ امروز در بازار خودرو 6 خودروی پرفروش افت قیمت را تجربه کردند. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با سه میلیون تومان کاهش به ۵۴۷ میلیون تومان رسید. دنا تیپ یک امروز شش میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته و ۳۷۶ میلیون تومان بود.

در حالیکه دنا پلاس توروبو دنده‌ای امروز هفت میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۴۶۷ میلیون تومان رسید، دنا پلاس اتوماتیک توربو امروز سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۴۸۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم امروز با ۱۲ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به زیر ۳۰۰ میلیون تومان بازگشت و امروز ۲۹۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پراید ۱۱۱ امروز دو میلیون تومان بیشتر از روز گذشته بود و به ۱۹۷ میلیون تومان رسید. تیبا امروز پنج میلیون تومان کاهش یافت و به ۱۹۰ میلیون تومان رسید.

تیبا دو هم امروز ۱۰ میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و در بازار آزاد خودرو امروز ۱۹۷ میلیون تومان معامله شد. در حالیکه تیبا دو پلاس امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲۰۹ میلیون تومان رسید.

منبع: اقتصاد نیوز

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار