عید گوشت عرضه نمی‌شود؟

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و فعالیت کشتارگاه‌ها در ایام نوروز، توزیع فرآورده‌های پروتئینی متوقف نمی‌شود.

عید گوشت عرضه نمی‌شود؟

به گزارش زنهار، محمد حبیبی گفت: برای اولین بار طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی از تاریخ ۱۴ اسفند امسال تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت ۶۳ روز در استان تهران آغاز شد.

بنابر اعلام سازمان دامپزشکی استان تهران ۲۱ اکیپ ثابت و ۳۶ اکیپ سیار بر فرآورده‌های خام دامی که در حال ترخیص هستند و همچنین کشتارگاه و میدان بهمن نظارت می‌کنند.

به گفته او، طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی بعد از وقت اداری انجام می‌شود که مردم در این ایام می‌توانند با خیال راحت نسبت به مصرف اقدام کنند.

حبیبی گفت: در ایام تعطیلات نوروز عرضه فرآورده‌های پروتئینی متوقف نمی‌شود و نظارت‌های دامپزشکی همچنان ادامه دارد.

بنابر تاکید رئیس سازمان دامپزشکی در روز نخست تعطیلات نوروز حداقل یک کشتارگاه در هر استان و از روز دوم تمامی کشتارگاه‌ها باید فعال باشند.

سرپرست اداره دامپزشکی استان تهران می‌گوید: مردم هر گونه مشاهده محصولات پروتئینی فاقد استاندارد لازم را به شماره ۱۵۱۲ یا ۶۶۵۹۱۰۰۴ اعلام کنند.

سال گذشته در ایام تعطیلات نوروز کشور دچار کمبود شدید مرغ در بازار شد که امسال سازمان دامپزشکی با طرح تشدید نظارت به دنبال کاهش سودجویی‌ها و عدم کمبود در بازار است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار