نرخ جدید سکه و طلا اعلام شد/ جدول قیمت‌ها

قیمت سکه امروز (پنجشنبه، پنجم اسفندماه) در بازار تهران در واکنش به جهش ۶۵ دلاری قیمت انس جهانی طلا، با ۳۳۲ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان رسید.

نرخ جدید سکه و طلا اعلام شد/ جدول قیمت‌ها

به گزارش زنهار، در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳۳۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۱۲ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۱ هزار تومان معامله شد.

 

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

 

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان شد.

 

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۹۷۰ دلار و ۳۳ سنت معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از ۶۵ دلار افزایش قیمت را تجربه کرده است.

 

به گزارش ایرنا، قیمت طلا امروز در بازارهای داخلی و با وجود کاهش نرخ دلار با افزایش همراه شد. این رشد قیمت بیش از هر چیز به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهاین باز می گردد.

 

به دنبال حمله روسیه به اوکراین، قیمت در بازارهای کالایی مانند نفت و طلا با افزایش همراه شد. این در حالی است که قیمت ها در بازار سهام ریزش گسترده ای را تجربه کرده است و سهام بانک‌ها بیشترین افت را بین دیگر بخش‌های تجاری و اقتصادی در بازارهای اروپایی داشته اند.

 

سقوط بازارهای سهام اروپا در یک سال اخیر بی سابقه بوده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار