E-class خودرویی به روزشده برای سال 2022/ عکس

هر کلاس E دارای یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک است که با سه موتور مجزا ارائه می‌شود.

E-class خودرویی به روزشده برای سال 2022/ عکس

به گزارش زنهار، مرسدس برای سال ۲۰۲۲ برخی از خودروهای خود را به روز کرده است که E-class یکی از آنهاست. این خودرو اکنون با مجموعه ای از تکنولوژی ها آماده برای عرضه در سال ۲۰۲۲  است. از جمله مزایای این خودرو به روز شده کابین بی صدای آن است که جزو ویژگی های مثبت به شمار می رود. 

 سدان E۳۵۰ از یک موتور توربو چهار سیلندر  معمولی و نسخه E۴۵۰ از یک موتور توربوشارژر شش خطی بهره می‌برد که این موتور در سدان و استاندارد کوپه و کابریولت موجود است.  برای سال ۲۰۲۲، مرسدس خط E-class را با تغییرات جزئی بهبود می‌بخشد. اکنون هر مدلی به‌صورت استاندارد با چراغ‌های جلوی اتوماتیک عرضه می‌شود همچنین چندین رنگ جدید موجود است این لیست گسترده شامل آبی متالیک  دریایی، آبی متالیک استارلینگ، سفید مهتابی Manufacktur و آبی متالیک ستارگان Manufacktur است.

سدان E۴۵۰ با پیشرانه 6 سیلندر و سیستم چهارچرخ متحرک استاندارد ۴Matic ارائه می شود که به‌صورت استاندارد دارای مانیتورینگ نقاط کور، داشبورد کاملا دیجیتالی، گرمکن صندلی‌های جلو با تنظیمات حافظه، سیستم اطلاعات سرگرمی با Apple CarPlay و Android Auto و ورود غیرفعال است به این موارد، سیستم تعلیق بادی اختیاری، نمایشگر هدآپ، فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلو با قابلیت ماساژ و بالش‌های تهویه‌شونده صندلی‌های جلو اضافه شده است.

////

هر کلاس E دارای یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک است که با سه موتور مجزا ارائه می‌شود. E۳۵۰ دارای یک توربوشارژ چهار سیلندر است که ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۷۳ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند که با هر دو چرخ متحرک یا عقب جفت می‌شود.

////

E۴۵۰ از یک موتور 6 سیلندر خطی توربوشارژ با یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی بهره می‌برد که به عنوان یک سوپرشارژر الکتریکی نیز عمل می‌کند. این مجموعه قدرت ۳۶۲ اسب بخار و ۳۶۹ پوند فوت را به هر چهار چرخ می‌فرستد.

////

کابین هر مدلی از E-class به‌صورت استاندارد دارای نورپردازی داخلی قابل تنظیم، صندلی‌های جلوی گرم شونده، پشت آمپری دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و تنظیمات حافظه برای صندلی راننده و سرنشین جلو است. گزینه‌های دیگری شامل هدآپ دیسپلی، ماساژور صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما و بالشتک‌های تهویه شونده صندلی‌های جلو را نیز داراست.

////

 
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار