نماینده دشتستان در مجلس خبر داد؛

گوجه‌فرنگی ۵ یورویی بوشهری‌ها در روسیه

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: گوجه فرنگی و خیار در روسیه به ترتیب با قیمت ۵ و ۷ یورو عرضه می‌شود و شرایط را برای صادرات این محصولات فراهم می‌کنیم.

گوجه‌فرنگی ۵ یورویی بوشهری‌ها در روسیه

به گزارش زنهار، ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر و شهرستان دشتستان دارای موقعیت ویژه در حوزه کشاورزی است و محصولات ارزشمندی تولید می‌کند که گوجه‌فرنگی خارج از فصل و همچنین خیار تولیدی استان می‌تواند در صادرات درآمد خوبی حاصل کند.

وی افزود: در سفر اخیر به روسیه، ظرفیت‌های صادراتی محصولات تولیدی استان و شهرستان را بررسی و به این‌نتیجه رسیدیم که باید از فرصت صادراتی به روسیه نهایت بهره را ببریم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قیمت محصولات کشاورزی در روسیه بسیار بالاست و گوجه‌فرنگی با قیمت ۵ یورو و خیار با قیمت ۷ یورو فروش می‌رود که صادرات محصولات فوق از استان بوشهر و شهرستان دشتستان به مقصد روسیه موجبات بهبود وضعیت معیشتی تولید کنندگان می‌شود.

رضایی بیان کرد: دشتستان نیازمند تلاش دسته جمعی مسئولان برای اعتلای بیشتر است و فرماندار و امام جمعه و نماینده مجلس و همه مدیران ‌اجرایی باید با هدف رشد و توسعه شهرستان شبانه روزی تلاش کنند.

وی ابراز داشت: مشکل تامین‌آب شرب مردم در تابستان آینده یک‌ مساله مهم است که از اکنون باید تدبیر شود و در غیر اینصورت در گرمای تابستان با مشکل مواجه می‌شویم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وابستگی آب استان به استان‌های همجوار، باید کمتر شود و راه‌اندازی آب‌شیرین کن‌های جدید و همچنین تکمیل سدهای در دست‌اجرا، گامی در این راستاست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار