کشف گراس و مواد مخدر قارچ جادویی توسط پلیس

رئیس پلیس شهرستان آبادان، از کشف 2کیلو 500گرم مواد مخدر از نوع گراس و مواد مخدر قارچ جادویی و دستگیری 2نفر در این رابطه خبر داد.

کشف گراس و مواد مخدر قارچ جادویی توسط پلیس

به گزارش زنهار، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد‌ مخدر ماموران انتظامی کلانتری دایره تخصصی مبارزه بامواد مخدر کلانتری 16امیرکبیر از فعالیت 2 نفر در امر تهیه و توزیع موادمخدر از نوع گراس و مواد مخدر قارچ جادویی ماشروم مطلع و رسیدگی به موضوع رادر دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ کشوری گفت متهمان در عملیات غافاگیرانه  دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه 2متهم مقدار2کیلو500گرم موادمخدر از نوع گراس وهمچنین مقداری مواد مخدر قارچ جادویی ماشروم کشف وضبط کردند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان با بیان این‌که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت همه تلاش خود را به کار گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

سرهنگ کشوری با تاکید بر این‌که خانواده‌ها نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارند، بیان کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف موادمخدر نیست و شادی کاذب مصرف موادمخدر، به غم اندوه تبدیل خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار