میهمانی مرگ دختر ۱۷ ساله در خانه عموی بی رحم

دختری ۱۷ ساله توسط عموی بی رحم خود به خاطر کینه قدیمی وی با پدرش به قتل رسیده و این مرد سنگدل بعد از قتل برادر زاده اش جسد او را در نزدیکی یک روستا دفن کرده بود که جسدش کشف شد و راز قتل نوشین برملا شد.

میهمانی مرگ دختر ۱۷ ساله در خانه عموی بی رحم

به گزارش زنهار،ردختری جوان در یکی از محله های شهر قائمیه فارس خانه اش را برای رفتن به خانه عموی کینه جویش ترک کرده غافل از اینکه سرنوشتی شوم در انتظارش بوده است.

دختر ۱۷ ساله وقتی به خانه عمویش می‌رفت نمی‌دانست کینه قدیمی جان او را خواهد گرفت.این جنایت در کوه‌چنار وقتی فاش شد که خانواده دختری به نام نوشین مرتضوی با مراجعه به پلیس کوه چنار پرده از  گم‌ شدن دخترشان برداشتند. 

دختر گم‌ شده

روز شنبه ۲۴ تیرماه در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر گم شدن دختری جوان در یکی از محله‌های شهر قائمیه تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا رازگشایی کنند.

در تحقیقات تخصصی مشخص شد که این دختر به نام نوشین بعد از ظهر روز جمعه ۲۳ تیرماه خانه شان را به مقصد خانه عمویش ترک کرده و بعد از آن هیچ مراجعتی نداشته و ناپدید شده است.

ردپایی در خانه عموی نوشین

مأموران در ادامه بررسی‌های خود با ورود به منزل عموی نوشین در حالی‌که عموی ۴۱ ساله ا دعا داشت از سرنوشت نوشین خبری ندارد در بازرسی از منزل آثار خون در درون صندوق عقب خودرو را به دست آوردند که نشان می‌داد جنایتی فامیلی رخ داده است.

گفتنی است مرد ۴۱ ساله در یک اقدام هولناک برادرزاده ۱۷ ساله‌اش را که به خانه او رفته بود به قتل رساند و جسدش را در بیابان رها کرد.

عموی دختر بلافاصله بازداشت شد و در حالی‌که اصرار بر بی‌گناهی داشت سرانجام اعتراف کرد نوشین را خفه کرده است و جنازه را با ماشینش به اطراف یکی از روستاهای این شهرستان منتقل و رها کرده است.

فرمانده انتظامی کوه چنار با اشاره به اینکه قاتل ۴۱ ساله مقتول را با خودرو خودش به اطراف یکی از روستاهای این شهرستان انتقال داده و رها کرده بود، گفت: حسب دستور قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی با برادر خود (پدر مقتول) عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف جسد دختر ۱۷ ساله

با راهنمایی‌های عموی جنایتکار جسد نوشین کشف شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت تا از چگونگی جنایت رازگشایی شود. قاتل نوشین در بازجویی‌ ها انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی با برادرش دانست که خواسته بود با قتل نوشین انتقام  بگیرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار