محموله ۲۰۰ میلیارد ریالی در تور پلیس بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از انهدام باند سازمان یافته قاچاقچیان در استان خبر داد و گفت: این قاچاقچیان به‌صورت حرفه‌ای و سازمان‌یافته مبادرت به انتقال کالای قاچاق از بوشهر به مرکز کشور می‌کردند.

محموله ۲۰۰ میلیارد ریالی در تور پلیس بوشهر

به گزارش زنهار؛ سرهنگ یدالله شرفی، فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه تمام سواحل و مرزهای دریایی در استان بوشهر تحت رصد و پویش شبانه‌روزی مرزبانی قرار دارد گفت: فرماندهی مرزبانی استان بوشهر در تمام نقاط ساحلی پایگاه‌ها و مراکز دریابانی ایجاد کرده تمام محموله‌های قاچاق تحت رصد قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه امکانات و تجهیزات مرزبانی استان بوشهر ارتقا یافته است افزود: ناوگان دریایی و زمینی این فرماندهی در بخش‌های تجهیزات شناور، خودرو و دیگر امکانات تقویت شده و امکان حضور شناورهای مرزبانی استان بوشهر در اعماق مختلف خلیج‌فارس فراهم است.

او از انهدام باند سازمان یافته قاچاقچیان در استان خبر داد و تصریح کرد: مأموران فرماندهی مرزبانی استان بوشهر قاچاقچیان که به‌صورت حرفه‌ای و سازمان یافته مبادرت به انتقال کالای قاچاق از بوشهر به شهر تهران می‌کردند در چهار مرحله اقدام اطلاعاتی و عملیاتی تحت پایش و رصد قرار گرفتند.

شرفی با اشاره به اینکه این عملیات با تعامل پلیس استان‌های تهران، قم و شهرکرد اجرا شد تصریح کرد: مأموران یاد شده در ۲۴ گذشته چهار دستگاه کامیون در پوشش‌های مختلف در حمل کالاهای قاچاق توقیف کردند.

او از دستگیری چهار قاچاقچی در این عملیات خبر داد و افزود: تعداد زیادی کالای قاچاق شامل پارچه، لوازم یدکی، تجهیزات منازل، مواد غذایی، سیگار و دیگر اقلام به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال از خودروهای توقیفی کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به آثار زیان‌بار قاچاق کالا در عرصه‌های مختلف اجتماع تأکید کرد: هرگونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد بسیاری را بیکار کند بنابر این عزم پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا جدی و قاطعانه خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار