طارمی برای اینتر رزرو شد

ستاره ایرانی پورتو جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل استوریل است.

طارمی برای اینتر رزرو شد

به گزارش زنهار؛ ستاره ایرانی پورتو جزو نفرات ذخیره تیمش مقابل استوریل است.

در نخستین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را مثل همیشه در فهرست نفرات خود دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ امشب(به وقت ایران) در استادیوم دو دراگائو به مصاف استوریل رده پانزدهمی خواهد رفت.

مهدی طارمی پس از ۲۲ هفته حضور ثابت و متوالی در ترکیب پورتو در لیگ برتر پرتغال، در دیدار اخیرشان مقابل چاوز برای نخستین بار جزو ۱۱ نفر اصلی قرار نگرفت که امشب هم این روند در بازی با استوریل برای او ادامه پیدا کرده و سرخیو کونسیسائو دوباره او را روی نیمکت گذاشته است.

پورتو که اوانیلسون را بخاطر مصدومیت دراختیار ندارد، در حالی مهدی طارمی را مقابل استوریل روی نیمکت می‌بیند که کونسیسائو علاوه بر این ستاره ایرانی، تصمیم گرفته نفرات تاثیرگذار دیگرش در فاز هجومی مثل ماتئوس اوریبه، په‌په و گالنو را نیز جزو نفرات ذخیره قرار دهد تا احتمالا با این کار تیمش را با آمادگی بیشتری به مصاف اینتر میلان بفرستد.

مهدی طارمی که در این فصل ۱۲ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده، هفته گذشته به‌عنوان یار جانشین در دقیقه ۸۳ به میدان رفت و توانست سومین گل تیمش را پایه‌گذاری کند، اما با این وجود و عملکرد تاثیرگذارش کونسیسائو دوباره او را روی نیمکت قرار داده است.

تیم فوتبال پورتو که در جایگاه دوم جدول لیگ برتر پرتغال است و فاصله هشت امتیازی با بنفیکا صدرنشین دارد، سه‌شنبه شب هفته آینده باید در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر میلان برود و امیدوار است در این مسابقه خانگی، شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار