مبلغ واریز مرحله دوم عیدی کارمندان تعیین شد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

مبلغ واریز مرحله دوم عیدی کارمندان تعیین شد

به گزارش زنهار؛ رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

برای افزایش حقوق کارمندان متوسط افزایش ۲۰ درصدی در نظر گرفته شده است. پیش از این رئیس سازمان اداری و استخدامی با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان هستیم، گفته بود: سه سناریو برای مدلهای مختلف این افزایش  حقوق کارمندان لحاظ شده است. همچنان مدل دقیق این افزایش حقوق کارمندان مشخص نیست و در نهایت باید دید که در مجلس چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود.جدید ترین خبرها درباره حقوق کارمندان را در با ما دنبال کنید.

علی بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش سقف معافیت مالیاتی سالانه کارمندان از ۸۴ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان در سال آینده، اظهار داشت: پیشنهاد دولت این بود که سقف معافیت مالیاتی سالانه ۸۴ میلیون تومان و ماهانه هفت میلیون تومان باشد که با مصوبه مجلس این اعداد افزایش یافت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار