بایرن مونیخ بدون رقیب؟ نه هرگز

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید لایپزیش و دورتموند رقبای اصلی بایرن در این فصل هستند ولی لایپزیش را رقیب اصلی می‌داند.

بایرن مونیخ بدون رقیب؟ نه هرگز

به گزارش زنهار؛ حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید لایپزیش و دورتموند رقبای اصلی بایرن در این فصل هستند ولی لایپزیش را رقیب اصلی می‌داند.

بایرن مونیخ خود را برای شروع نیم‌فصل دوم رقابتهای باشگاهی در آلمان آماده می‌کند. آنها جمعه آینده بازی مهمی مقابل لایپزیش در پیش دارند و در اواخر بهمن ماه هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان باید به مصاف پاری سن ژرمن بروند.

باواریایی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن یک کمپ تمرینی در قطر به آلمان بازگشته و امشب برای ادامه روند آماده‌سازی تیم در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ رفتند که با تساوی 4-4 به پایان رسید.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، می‌گوید تیمش برای شروع نیمه دوم فصل آماده است. حمیدزیچ می‌گوید قبول دارد لایپزیش مهم‌ترین رقیب این فصل بایرن در بوندس‌لیگا است و به همین خاطر بازی جمعه آینده برای تیمش بسیار اهمیت دارد.

 

میزان آمادگی بایرن برای شروع نیم‌فصل دوم؟

ما یک کمپ تمرینی خیلی خوب را در قطر پشت سر گذاشتیم. ما هم در بدنسازی خیلی کار کردیم و هم تمرینات تاکتیکی زیادی را پشت سر گذاشتیم. دقیقا همان چیزی که می‌خواستیم. حالا یک هفته وقت داریم برای بازی با لایپزیش آماده بشویم. خدا را شکر که این کمپ تمرینی را بدون مشکل پشت سر گذاشتیم. ماتیس دلیخت فقط کمی درد دارد.

دلیخت پانسمان ضخیمی به پا می‌بنند. واقعا مصدوم نیست؟

نه، هیچ مشکل خاصی نیست. او فقط یکی دو روز مرخصی گرفت که استراحت کند. من این را می‌توانم بگویم که ماتیس صد در صد هفته آینده مقابل لایپزیش بازی خواهد کرد.

لایپزیش را حریف اصلی بایرن برای قهرمانی در بوندس‌لیگا می‌بینید؟

بله اولین اسمی که به ذهن می‌رسد آنها هستند. دورتموند و لایپزیش. لورکوزن هم قوی است و باید ببینیم در نیمه دوم فصل چه کار می‌کند. فرایبورگ و یونیون هم خوب بازی می‌کنند و همه می‌دانیم در بعضی مسابقات چقدر خوب بودند. این خبر خوبی است و هیجان‌انگیز. ما ولی می‌خواهیم روی خودمان تمرکز داشته باشیم و بازی‌هایمان را ببریم.

لایپزیش در صورت پیروزی فاصله‌اش با شما را 3 امتیازی می‌کند. نگران نیستید؟

یک بازی فوق‌العاده سطح بالا در انتظارمان است. ما می‌دانیم لایپزیش چه تیم درجه یکی است. ولی نگرانی نه. ما نگران هیچ تیمی نیستیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار