ایران توانایی شکست آمریکا در جام‌جهانی را دارد

مدیر پیشین روابط عمومى فدراسیون فوتبال و روزنامه‌نگار کشورمان شب گذشته میهمان آنلاین برنامه "الطریق الى الدوحه" در تلویزیون الکاس قطر بود.

ایران توانایی شکست آمریکا در جام‌جهانی را دارد

به گزارش زنهار؛ مدیر پیشین روابط عمومى فدراسیون فوتبال و روزنامه‌نگار کشورمان شب گذشته میهمان آنلاین برنامه "الطریق الى الدوحه" در تلویزیون الکاس قطر بود.

محمدجواد پاینده در این گفت‌وگو که با حضور کارشناسان فوتبال از کشورهاى ولز و آمریکا و به زبان عربى انجام شد درباره احتمال صعود تیم ملى ایران از مرحله گروهى مسابقات جام جهانى گفت: ایران براى ششمین بار به جام جهانى رسیده و آرزوى مردم و فوتبالدوستان ایرانى صعود به مرحله دوم رقابت‌هاست اما بین آرزو و توقع یا انتظار تفاوت وجود دارد.

وی ادامه داد: توقع و انتظار صعود مى‌تواند روى تیم ملى فشار ایجاد کند در حالى که باید همه ما واقع بین باشیم و بدانیم در گروه بسیار سختى قرار داریم. هیچ حریف آسانى در این گروه وجود ندارد. اگر بر اساس رده‌بندى فیفا انگلیس را شانس اول صعود بدانیم شرایط سه تیم دیگر متفاوت است که رقابت نزدیکى براى صعود به عنوان تیم دوم خواهند داشت.

پاینده در پاسخ به خبرنگار آمریکایى حاضر در این برنامه که مدعى شد تیم این کشور انگیزه زیادى براى شکست ایران دارد گفت: ما در جام ١٩٩٨ ایالات متحده را مغلوب کردیم و توان تکرار این کار را داریم. سه امتیاز این بازى مى‌تواند سرنوشت صعود را رقم بزند. فراموش نکنیم ایران در این دوره تیمى با تجربه با حضور بازیکنان بین المللى و ستاره‌هایى مثل طارمى است که مى‌توانند سرنوشت بازى را در یک لحظه تغییر دهند. عملکرد طارمى را در پورتو مى‌بینیم و امیدواریم با همین میزان آمادگى تیم ملى را در جام جهانى همراهى کند و به مرحله بعدى صعود کنیم.

 

 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار