جنایت هولناک در فردیس کرج و مرگ 4عضو یک خانواده

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت که در اثر تیراندازی به دلیل اختلافات خانوادگی، چهار عضو یک خانواده کشته شده‌اند.

جنایت هولناک در فردیس کرج و مرگ 4عضو یک خانواده

 ​به گزارش زنهار، «حسین ناصرخاکی» با اعلام خبر قتل اعضای یک خانواده در تیراندازی با سلاح گرم در یکی از خیابان‌های اصلی فردیس گفت: این حادثه حدود ساعت ۲۱ پنجشنبه ۲۱ مهر رخ داده و بر اساس بررسی‌های اولیه، در اثر اختلافات قدیمی همسایگی فیمابین، یکی از همسایه‌ها ضمن حمله مسلحانه با کلت کمری به همسایه مجاور خود، مبادرت به تیراندازی به همه اعضای خانواده نموده و تعدادی از آن‌ها را به قتل رسانده و زخمی کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس نیز ضمن اعلام خبر درگیری و نزاع همسایه‌ها در این شهرستان گفت که در پی آن ۴ تن کشته و ۲ تن زخمی شدند.

«وحید اکبری» گفت: برابر اخبار واصله در ساعت ۲۱:۴۰ مورخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ طی بررسی صحنه توسط پلیس آگاهی، مشخص شد که به دلیل بروز اختلاف بین همسایگان در یکی از خیابان‌های شهر فردیس، فردی با هویت ( م_چ ) حدودا ۵۵ ساله ضمن مراجعه به درب منزل یکی از همسایگان شروع به درگیری لفظی کرده است.

وی ادامه داد: سپس این فرد با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت افراد کرده که در این درگیری ۴ نفر از افراد حاضر در منزل در دم جان باخته و دو نفر به علت جراحات شدید از طریق اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده‌اند .

اکبری ضمن اعلام حضور بازپرس ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی جهت بررسی صحنه در محل حادثه گفت: قاتل از محل متواری شده که تحت تعقیب می‌باشد.

وی اضافه کرد: از شهروندان محترم و رسانه‌های مختلف تقاضا داریم که اخبار را صرفا از طریق مبادی و خبرگزاری‌های قانونی پیگیری کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار