توضیح زاکانی درباره انتصابات جدید

شهردار تهران با بیان اینکه قرار است ۲۲۰۰ اتوبوس به ۵۵۰۰ دستگاه تبدیل شود، گفت:‌ در یک برنامه ۲۴ ماهه پنج کیلومتر از ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تکمیل خواهد شد.

توضیح زاکانی درباره انتصابات جدید

به گزارش زنهار؛ علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه افتتاح عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) اظهارکرد: در سال جاری ۴.۷ کیلومتر بزرگراه شهید بروجردی تکمیل خواهد شد و در یک برنامه ۲۴ ماهه پنج کیلومتر از ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان این‌که با ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع، وزارت آموزش و پرورش و ... تفاهماتی انجام دادیم و بخش اول کار انجام می‌شود، گفت: با ارتش نیز جلسات زیادی داشتیم و تفاهم‌های اولیه صورت گرفته و امیدواریم در ۲۴ ماه این پروژه یادگار امام (ره) نیز تکمیل شود و گشایشی در ترافیک غرب تهران داشته باشیم.

شهردار تهران با بیان این‌که کارگروهی تشکیل شده و بر روی توسعه جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) مطالعات را انجام خواهد داد، گفت: از آنجایی که در توسعه جنوبی بزرگراه املاک ریزدانه داریم و امیدواریم بتوانیم با تملک، بزرگراه یادگار امام را تا پل شهید کاظمی پیش ببریم تا شاهد کاهش ترافیک باشیم.

زاکانی با بیان این‌که همزمان بر روی توسعه مترو و اتوبوس هدف‌گذاری کردیم، اظهار کرد: قرار است ۲۲۰۰ اتوبوس به ۵۵۰۰ دستگاه تبدیل شود و امیدواریم گشایش جدی در حوزه حمل و نقل داشته باشیم.

وی در مورد انتصابات نیز گفت: ما با همه دوستانمان عهد و پیمان بسته بودیم که با کار جهادی و شبانه‌روزی و فارغ از هیاهوی سیاسی و گمانه‌زنی‌ها بتوانیم کار را جدی پیش ببریم.

شهردار تهران با بیان این‌که لذا سال گذشته همه احکام مدیران را یکساله زدیم، ادامه داد: تدبیر این بود که طی یکسال عملکرد مدیران را ارزیابی کنیم که قریب به اتفاق آزمون را خوب پس دادند و افتتاحیه‌های شنبه حاصل عملکرد آنها است.

در مراسم امروز، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران و ... نیز حضور  داشتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار