چند راهکار ساده برای افزایش اشتیاق زنان برای رابطه جنسی

میل جنسی زنان در طول زندگی بالا پایین زیادی به همراه دارد. بطور مثال در دوران بارداری، شیر دادن، یائسگی و تحت دیگر شرایط موجود احتمال دارد کاهش پیدا کند

چند راهکار ساده برای افزایش اشتیاق زنان برای رابطه جنسی

به گزارش زنهار، در بیشتر موارد می توان با انواع شربت ها و دارو ها برای مقطعی بی میلی جنسی زنان را درمان کرد. این روش درمانی در اکثر کشور های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از علل تغییر و کم شدن میل جنسی زنان کم شدن هورمون‌های جنسی آنان در دوران جوانی آنان است . و بعضا خشکی واژن نیز می تواند دلیل کاهش میل جنسی باشد چرا که موقع رابطه سبب اذیت شدن زنان می شود.

داشتن اضطراب، مشکلات و درگیری‌های ذهنی،استرس،مشغله های کاری و روزانه،بالا رفتن وزن، عدم اعتماد به نفس، تجاوز در دوران کودکی ، دیدگاه منفی در مورد رابطه جنسی، برخی از امراض و مسائل از این دست نیز از جمله مواردی هستند که می تواند کاهش و بی میلی جنسی زنان را افزایش دهد.

درمان و افزایش میل جنسی بانوان

بخاطر اینکه یکی از مهمترین بخش های یک زندگی موفق ، داشتن رابطه زناشویی و جنسی لذت بخش است ، بنابراین بانوان اگر از دست رفتن میل جنسی درخود را مشاهده کرده اند باید به فکر درمان آن باشند. در صورت عدم درمان ، این زندگی از هم پاشیده شده و تبعات سختی را با خود خواهد داشت.

بانوان برای درمان انواع راهها را می توانند امتحان کنند. یکی از این روش ها که طرفداران زیادی دارد استفاده از قطره سوسک سبز براق یا همان قطره محرک اسپانیش فلای است .شربت گیاهی افزایش میل زنان با تحریک کلیتوریس سبب افزایش دمای اندام تناسلی شده و فرد را تحریک می کند برای داشتن رابطه با همسر خود. همانطور که از اسم آن پیداست از یک حشره اسپانیایی گرفته شده است.

راههای افزایش میل جنسی خانمها

بیشتر زنان بخاطر حجب و حیا و خجالت نمی توانند به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و مشکلات کم شدن میل جنسی خود را بیان کنند.

در صورتی که شما نیز از این دسته از زنان هستید می توانید برای درمان مشکلات کم شدن میل خود از داروخانه انلاین شیبا طب داروهای افزایش میل جنسی و دیگر محصولات بانوان را تهیه کنید.

مکمل های افزایش دهنده میل جنسی و محرک زنان

امروزه در مارکت زناشویی انواع محصولات افزایش میل جنسی و تحریک کننده زنان موجود است؛ با اینحال بعضا مشکلات فراوانی برای زنان ایجاد شده و با این داروها درمان نمی شوند در این حالت بهتر است زیر نظر یک پزشک مجرب درمان را شروع کنند ؛ بیشتر پزشکان برای درمان میل جنسی قویترین قرص افزایش میل زنان در داروخانه قرص لیدی ارا را پیشنهاد می کنند

    حرکات ورزشی: در بهتر شدن میل جنسی و افزایش تحریک پذیری بانوان ورزش نقش بسزایی دارد دو مقوله تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی می تواند اندام و خلق و خوی شما را بهتر کرده و میل جنسی را بالا ببرد

    استرس درمانی: ارامش در هر کاری می تواند شرایط را برای شما ایده آل کند و دوری از استرس یکی از علل افزایش میل جنسی است.

    احساس صمیمیت: برنامه ریزی رابطه جنسی شاید کمی مصنوعی و باور پذیر نباشد. اما اولویت دادن به صمیمیت می تواند آن تراوت و شور جوانی را باز به شما به ارمغان بیاورد و سبب تحریم میل جنسی شما شود.

گفتگو با یک درمانگر یا مشاوری که در رسیدگی به استرس ها و اضطراب جنسی ماهر است، می‌تواند به کم شدن میل جنسی شما کمک شایانی کند.  شاید مشاور مورد نظر شما توصیه‌هایی برای خواندن مطالب علمی در مورد علل کم شدن میل جنسی زنان پیشنهاد دهد یا تمرینات زوجین ارائه دهد. مشاوره زوجین در کنار داروهای تقویت میل جنسی زنان می تواند برای شما کار ساز باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار