بهاره رهنما به الهام چرخنده پیوست!/ تصویر باورنکردنی

بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ایرانی می باشد که به تازگی با خبر طلاقش باز هم سر زبانها افتاده است.

بهاره رهنما به الهام چرخنده پیوست!/ تصویر باورنکردنی

به گزارش زنهار، بهاره رهنما بازیگر معروف و کاربلد ایرانی می باشد که در یکسال گذشته با حواشی که داشت از رده هنرمندان محبوب خارج شده بود اما انگاری بعد از جدایی از حاجی و کم شدن رفتار های نه چندان جالبش حالا هواداران بیشتری دارد و برای مخاطب دوست داشتنی تر شده.

بهاره

این موضوع رو به راحتی و به وضوح میشه از کامنت هایی که کاربران براش میزارن دید و فهمید. بهاره رهنما خانمی زنی پرتلاش است که با وجود اونهمه پستی بلندی و دوبار طلاق همچنان روحیه خود را نگه داشته که البته این به نوعی شعار خود بهاره رهنما نیز هست چرا که خانم بازیگر شعاری به نام زنان مستقل شاد دارد و خود را زن باران میداند!

بهاره رهنما مدتی بود که خیلییی استایل های اَجق وجق ازش زیاد دیده میشد اما حالا انگاری شرایط تغییر کرده و خانم رهنما رو با اون شدن پوشش های ناجور نمی بیبنیم! البته که موضوع جدایی هم کم تاثیر نبوده چرا که بهاره رهنما حالا چندان مثل قبل شاااد و شنگول نیست و انرژی اش به نسبت کمتر شده! بهاره رهنما برای شب قدر تصویری از خود منتشر کرد که روسری اش جلو کشیده و با پوششی خانومانه بود. وی در کپشن این پست نوشت:

شب قدر است و‌طی شد نامه هجر

سلام هی حتی مطلع الفجر

و چه شب های عجیبی بود این شب های قدر امسال برای من ‌ و حامل پیام مستقیمی از کائنات !آرزو میکنم در حفظ این امانت ،آگاه بمانم و توانا باشم…

پی نوشت: بسیار التماس دعا دارم از همه شما عزیزان

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار