مادر بریتنی اسپیرز می خواهد دخترش از سام اصغری طلاق بگیرد!

مادر بریتنی اسپیرز پس از مراسم ازدواج دخترش با سام اصغری سکوتش را شکست

مادر بریتنی اسپیرز می خواهد دخترش از سام اصغری طلاق بگیرد!

به گزارش زنهار،  پس از اینکه بریتنی اسپیرز، مادر، پدر، خواهر و برادرش را از لیست مهمانان ستاره اش حذف کرد، مادرش، لین اسپیرز در مورد ازدواج دخترش بریتنی با سام اصغری صحبت کرد.

   بریتنی اسپیرز تصمیم گرفت لین ۶۷ ساله، پدرش جیمی ۶۹ ساله و خواهر و برادرانش جیمی لین ۳۱ ساله و برایان ۴۵ ساله را به مراسم عروسی خود در لس آنجلس دعوت نکند.

تنش در خانواده اسپیرز از زمانی که پدرش بخش بزرگی از زندگی او را کنترل می کرد، بالا بود. در حالی که لین مستقیماً اظهار نظری نکرده بود، بریتنی اغلب در رسانه های اجتماعی به مادرسالاری انتقاد می کرد. حالا با منحل شدن دستور قیومیت (Conservatorship) او توسط پدرش، بریتنی به زندگی خود و سام اصغری، ادامه می دهد.

مادر بریتنی اسپیرز پس از مراسم ازدواج دخترش با سام اصغری سکوتش را شکست

این ستاره موسیق پاپ عکس های زیبایی از روز بزرگ زندگیش به اشتراک گذاشت که در آنها سلبریتی هایی از جمله سلنا گومز و مدونا دیده می شدند. بریتنی با یک

لباس مجلسی سفارشی ورساچه، زیبا به نظر می رسید و مادرش لین در این مورد نظر داد.

او با لایک کردن تعدادی از عکس هایی که دخترش در اینستاگرام گذاشت، گفت: «تو درخشان و خوشحال به نظر می رسی! عروسیت رویاییه! و گرفتن عروسی تو خونه خودت، اون رو خیلی احساسی و خاص کرده! من خیلی برات خوشحالم! دوست دارم!» آنها مراسم عروسی خود را در خانه بریتنی در کالیفرنیا برگزار کردند. برای برگزاری این روز بزرگ که در آن بزرگان و خیران هالیوود همه آرزوی بهترین ها را برای این زوج داشتند از هیچ هزینه ای دریغ نشد.

در مراسم عروسی بریتنی اسپیرز، او توسط دوستانش احاطه شده بود، اما پسرانش شان فدرلاین ۱۶ ساله و جیدن فدرلاین ۱۵ ساله هم در مراسم او نبودند. این دو پسر حاصل ازدواج سابق او با کوین فدرلاین ۴۴ ساله هستند. سخنگوی همسر سابق او گفت که اگرچه دو پسرش در این مراسم حضور نخواهند داشت، اما هر دوی آنها و کوین برای بریتنی خوشحال هستند و برای او بهترین ها را آرزو می کنند. این ستاره پاپ اواخر دوران سختی را به خاطر سقط جنین دلخراشش پشت سر گذاشت.

نوزاد خود را در اوایل بارداری از دست دادیم. این دوران، لحظات ویرانگری برای هر والدینی است. شاید باید برای اعلام خبر بارداری صبر می کردیم. با این حال ما بیش از حد هیجان زده بودیم که این خبر خوب را به اشتراک بگذاریم.» اعلام بارداری بریتنی در ماه آوریل پس از پایان دوره ۱۳ ساله جنجالی کنترل زندگی او توسط پدرش، در نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد که به او اجازه می داد بتواند کنترل باروری خود را داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار