دیدار مادر و فرزند پس از 48 سال

دختر آرژانتینی که به دست مادر بزرگش فروخته شده بود پس از ۴۸ سال مادرش را پیدا کرد.

دیدار مادر و فرزند پس از 48 سال

به گزارش زنهار به نقل از 24.ae؛ یک زن آرژانتینی پس از آن‌که مادربزرگش در کودکی او را فروخت تا مایه شرمندگی خانواده نشود، بعد از 48 سال خانواده واقعی‌اش را پیدا کرد. آنا پائولا تولوسا ساگوئروآ، ۴۸ ساله، هنگامی که مادرش تنها ۱۳ سال داشت به دنیا آمد و مادربزرگش برای جلوگیری از "محکومیت اجتماعی" آنا را به خانواده‌ای فروخت. 

براساس گزارش‌ها "در طول همه گیری کووید -۱۹، آنا پائولا پیامی از پسر عموی بیولوژیکی خود در فیس بوک دریافت کرد، که او به دختران دورا  بسیار شبیه است. پیش از این، آنا عکسی از کودکی خود در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشت که همین امر باعث شک پسرعموی او شده بود.

 

2

 به همین علت در  آگوست 2020 آنا با مادرش  آزمایش DNA انجام داد که این آزمایش  ۹۹.۹ ٪ مطابقت داشت و Devora در آن زمان در لا پلاتا و آنا پائولا در براگادو زندگی می‌کرد و بیش از سه ساعت با ماشین فاصله داشت. به دلیل محدودیت‌های ویروس کرونا، آنا نتوانست به صورت رودررو با مادر و خواهران خود ملاقات کند، بنابراین آن‌ها ماه‌ها در تماس‌های ویدئویی صحبت کردند تا سرانجام او توانست با آن ها ملاقات کند. به نوشته روزنامه انگلیسی The Sun، آنا پائولا علاوه بر Devora، با پدرش ملاقات کرد که در اولین تماس تصویری این سه گریه کردند.

    دیدگاه شما