گلشیفته در کنار شهاب حسینی سوژه کاربران شد +عکس

یک فعال رسانه ای تصویری بسیار قدیمی از شهاب حسینی و گلشیفته فراهانی در شمال ایران منتشر کرد، که حالا میان کاربران دست به دست می شود.

گلشیفته در کنار شهاب حسینی سوژه کاربران شد +عکس

به گزارش زنهار؛ این فعال رسانه ای گفته که تصویر شهاب حسینی و گلشیفته فراهانی مربوط به 15 سال قبل است.

او همچنین توضیح داده که تصویر در حاشیه فیلمبرداری درباره الی اثر اصغر فرهادی گرفته شده است.

تصویر قدیمی گلشیفته و شهاب حسینی سوژه کاربران شد

 

 

 

سید شهاب حسینی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.

تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.

شهاب حسینی در چند برنامه دیگر هم مانند به رنگ صبح و سایه روشن به عنوان مجری حضور داشت و با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال های بعد نیز به فعالیت در زمینه بازیگری و اجرا ادامه داد.

او به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۶ برای ایفای نقش در فیلم محیا، از جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به واسطه نقش آفرینی در فیلم های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار برجسته او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

از جمله فعالیت های هنری اخیر شهاب حسینی می توان به کارگردانی و اجرای برنامه همرفیق در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار