بارسا در مرز بدبختی!

در بازی شب گذشته بارسا و گرانادا نزدیک بود اتفاق عجیبی رقم بخورد.

بارسا در مرز بدبختی!

به گزارش زنهار؛بازی به دقایق پایانی خود رسیده بود و بارسا نیز از میزبانش با یک گل پیش بود که گاوی با خطا روی بازیکن حریف و گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد. همین اخراج در نهایت به گرانادا کمک کرد دقیقه 90 بازی گل تساوی را بزند.

با اخراج گاوی، بارسا تنها هفت بازیکن از تیم اول را در زمین داشت و در صورت مصدومیت یا اخراج یکی از آنها، این تیم طبق قوانین لالیگا 3-0 بازنده اعلام می شد.

جرارد پیکه در دو مورد با خطای شدیدی که مرتکب شد تا مرز گرفتن کارت زرد نیز پیش رفت ولی خطر از بیخ گوش او و بارسا گذشت. طبق آنچه تلویزیون اسپانیا درج کرده بود، پیکه یک کارت زرد داشت و با گرفتن کارت دوم اخراج می شد و بارسا با داشتن تنها شش بازیکن تیم اول در زمین بازنده می شد. در شبکه های اجتماعی هواداران رئال اعتقاد داشتند که داور با علم به این موضوع و به عمد از دادن کارت دوم به پیکه اجتناب کرد.

دقیقه 82 بازی ژاوی هم ریسک بزرگی مرتکب شد و با بیرون کشیدن عثمان دمبله و به میدان فرستادن آلوارو سانز بازیکن تیم دوم بارسا به میدان، تیمش را در خطر شکست قرار داد. کافی بود یکی از بازیکنان تیم اول بارسا به هر دلیلی میدان را ترک کند تا بارسا نیز بازنده شود.

ژاوی هرناندز در نشست خبری خود نیز به این مساله اذعان کرد:« بله، در جریان بودم و حاضر به این ریسک شدم. دمبله را بیرون کشیدم تا تسلط مان بر میانه زمین بیشتر شود. تصمیمی که بود که گرفتم و مسئولیتش هم با من بود.»

ساعاتی پس از بازی بود که مشخص شد پیکه در جریان مسابقه کارت نگرفته بود و در صورتی که یکی از دو خطای شدید او در دقایق پایانی با جریمه داور مواجه می شد نیز او از زمین اخراج نمی شد و بارسا هم در خطر بازنده شده قرار نمی گرفت. پیکه خود نیز با انتشار یک توئیت تایید کرد که در این بازی کارت نگرفته است.

با این حال بسیاری معتقدند که پیکه در هر دو صحنه مستحق گرفتن کارت زرد و اخراج از بازی بود و بدون توجه به اشتباه تلویزیون اسپانیا در درج کارت های زرد، کاپیتان بارسا می توانست تیمش را در خطر بازنده شدن قرار بدهد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار