افشاگری جنجالی از زندگی نامزد زیبای رونالدو!

نامزد کریستین رونالدو از زندگی فقیرانه خود قبل از آشنایی با همسرش می گوید.

افشاگری جنجالی از زندگی نامزد زیبای رونالدو!

به گزارش زنهار؛ زمان زیادی است که هواداران کریستیانو رونالدو و البته شاید بیش‌تر، هواداران نامزد این ستاره پرتغالی، چشم انتظار برنامه مستند زندگی جورجینا رودریگس هستند که قرار است از طریق شبکه «نتفلیکس» پخش شود. آن طور که مسئولان این شبکه مطرح خبر داده‌اند قرار است اولین قسمت این برنامه روز ۲۷ ژانویه منتشر شود. این موضوعی است که نامزد کریستیانو رونالدو هم آن را تایید کرده و حالا جزئیات اندکی از اولین قسمت این مستند به بیرون درز کرده است.

زندگی سخت و فقیرانه

در اولین قسمت این برنامه، نامزد ۲۷ ساله و آرژانتینی رونالدو از روز‌های سخت حضورش در مادرید می‌گوید. او به این مورد اشاره می‌کند که پول لازم برای پرداخت هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی نداشته و مجبور بوده در زمستان از سرما یخ بزند و در تابستان «کباب» شود!

جورجینا که اوایل دوران جوانی‌اش به تنهایی به پایتخت اسپانیا سفر کرده در این شهر به عنوان فروشنده مشغول به فعالیت می‌شود. او حالا برای هوادارانش از تبدیل یک زندگی فقیرانه به زندگی مرفه حرف زده است. جورجینا می‌گوید: «زمانی که به مادرید رسیدم شرایط بسیار سخت بود. خیلی دنبال یک آپارتمان با قیمت ارزان گشتم. نهایتا جایی نصیبم شد که یک انباری بود و ماهیانه ۲۵۰ پوند بابت اجاره‌اش می‌پرداختم. آنجا زمستان از سرما یخ می‌زدم و در تابستان از گرما می‌پختم. زندگی من روزی تغییر کرد که کریستین رونالدو را دیدم».

داستان ملاقات جورجینا با رونالدو، ستاره این روز‌های منچستیونایتد هم در نوع خودش جالب است؛ او در شرایطی که به عنوان فروشنده در یکی از شعبه‌های برند مطرح «گوچی» با دستمزد ۱۰ پوند در ساعت کار می‌کرد، کریستیانو را ملاقات کرد و از آنجا به بعد همان طور که خودش گفته، زندگی اش دستخوش تغییر و تحول شده است. قرار شده در قسمت‌های بعدی این سریال، جورجینا با خودرو‌های اسپورت رونالدو یک قسمت و بعد با باله، حرفه مورد علاقه‌اش هم یکبار دیگر علاقمندان به زندگی خودش را شوکه کند. او در قسمت نخست، بیشتر روی این داستان کار کرده که به عنوان جوانی فقیر که توانایی پرداخت هزینه‌هایش را نداشته زدگی‌اش را مدیریت کرده است. رودریگس در پیامی به مناسبت آغاز این سریالش خطاب به ۳۰ میلیون هوادارای که در اینستاگرام داشته، گفته است «این موضوعات به همین جا ختم نمی‌شود و پایان نمی‌یابد، بلکه این تازه شروع داستان است».

او همچنین به هوادارانش گفته که برنامه «من جورجینا» هستم، فیلمی ۶ قسمتی است که قسمت اول آن روز ۲۷ ژانویه به مناسبت بیست وهشتمین سالگرد تولدش منتشر می‌شود. او در این قسمت اشاره‌ای هم به خیابان مشهور «سرانو» در مادرید کرده و با یادآوری روزگاری که در یکی از مغازه‌های این خیابان فروشندگی می‌کرد گفته است: «قبلا در سرانو کیف دستی می‌فروختم، اما حالا خودم کلکسیونی از کیف دارم».

در بخشی دیگر از این قسمت، جورجینا در حال توزیع هدیه بین جوانان «ان جی اوئی» اسپانیایی است که با موسسه نامزد رونالدو همکاری می‌کنند. او هدیه‌هایش را بین بچه‌های بی بضاعت به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰ توزیع می‌کند و بعد با جت شخصی کریستیانو رونالدو که ارزش آن ۲۰ میلیون پوند است به پایتخت اسپانیا برمی گردد. جورجینا رودریگس بعد از این اقدام، با چشمانی اشکبار، نامه یکی از همین کودکان بی بضاعت به خودش را می‌خواند: «جورجینا، تو انسانی با یک قلب بزرگ هستی». او که خودش این روز‌ها دوباره باردار است در برنامه نتفلیکس در مورد کمک به این کودکان بی بضاعت می‌گوید: «خیلی مهم است که از یاد نبرم خودم از کجا آمده‌ام. هربار که به بچه‌ها فکر می‌کنم، همیشه احساساتی می‌شوم».

جورجینایی که نمی‌شناسید!

جورجینا که دوقلوی پسر و دخترش را باید ماه آوریل به دنیا بیاورد درباره برنامه نتفلیکس هم همان صحبت تکراری را کرده و گفته است: «خیلی‌ها اسم من را می‌دانند، اما خود من را نمی‌شناسند».

نتفلیکس هم با معرفی این برنامه در شبکه‌های مجازی‌اش کاری کرده تا بسیاری به یاد برنامه معروف کارداشیان بیفتند که از طریق همین رسانه پخش شد. در بخشی از معرفی این برنامه، تهیه کنندگان نتفلیکس می‌گویند: «ما کل روز‌ها را با جورجینا سپری کرده‌ایم و واقعیات دوست داشتنی، آرزوها، تمایلات و زیر و بم زندگی او را به تصویر کشیده‌ایم. در این قسمت‌ها واقعا می‌دانیم جورجینا رودریگس واقعی کیست. ۲۷ ژانویه، ما جنبه شخصی‌تر زندگی او در کنار پرتره‌ای احساسی از زنی که پشت عکس ها، استوری‌های اینستاگرام و تیتر رسانه‌ها پنهان شده است را ترسیم کرده‌ایم».

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار