زور پرسپولیس به تیم ته جدولی هم نرسید!

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر شهرخودرو با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

زور پرسپولیس به تیم ته جدولی هم نرسید!

به گزارش زنهار، در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان پرسپولیس بود این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس در قیقه ۳۱ توسط مسعود زائر (گل به خودی) به ثمر رسید و برای شهرخودرو وحید امیری (گل به خودی) در دقیقه ۱+۴۵ گلزنی کرد.

پرسپولیس این دیدار را هجومی آغاز کرد و سعی داشت از همان ابتدا با تحت فشار قرارداد شهرخودرو به گل برسد. در دقیقه ۹، مهدی ترابی با استفاده از یک ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه ارسال کرد اما عیسی آل‌کثیر نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۸، روی یک پاس در عمق، وحید امیری با دروازه‌بان شهرخودرو تک به تک شد اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۳۱، پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه مهدی ترابی توپ را روی دروازه شهرخودرو ارسال کرد که توپ با ضربه سر مسعود زائر، بازیکن شهرخودر وارد دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۱+۴۵، شهرخودرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که صادق صادقی با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه ارسال کرد و محمد احسان حسینی با یک ضربه سر گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

در آغاز نیمه دوم این دیدار، شاگردان یحیی گل‌ محمدی باز هم بازی را هجومی آغاز کردند و با طراحی حملاتی از سمت چپ و گاهی راست، سعی داشتند دروازه شهرخودرو را باز کنند. در دقیقه ۶۶ مهدی ترابی فرصت بسیار خوبی به دست آورد اما ضربه او در اختیار دروازه‌بان شهرخودرو قرار گرفت.

پرسپولیسی‌ها که نمی‌خواستند با از دست دادن امتیاز از صدر جدول فاصله بگیرند، در بیشتر دقایق بازی، مالک توپ و میدان بودند اما در ایجاد فرصت گلزنی ناموفق بودند و بیشتر توپ‌های ارسالی آن‌ها را مدافعان شهرخودرو برمی‌گرداندند.

در نهایت تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه حاصلی نداشت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری (۷۸ رضا  اسدی)، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر (۵۲ مهدی عبدی).

ترکیب شهرخودرو: سعید جلالی‌راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی (۶۵ امیرحسین نعمتی)، مهدی شریفی (۶۲ محمد محمدزاده)، حسام پورهاشم، مسعود زائر (اخراج در دقیقه ۱+۹۰) و رحمان جعفری (۷۹ معراج پورتقی).

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار