تهمت غیرقابل باور علی کریمی به رییس سابق فدراسیون فوتبال

علی کریمی به تندی از رییس سابق فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

تهمت غیرقابل باور علی کریمی به رییس سابق فدراسیون فوتبال

به گزارش زنهار، علی کریمی و مهدی تاج از زمان ریاست تاج در فدراسیون فوتبال در یک اقلیم نمی گنجند. تنها چند روز پس از آن که علی کریمی به دیدار مهدی تاج رفت و یک روزنامه ورزشی با انتشار عکس این ملاقات، تیتر زد جادوگر در تاج محل! اختلاف میان این دو شدت گرفت چرا که کریمی تصور می کرد از دعوت او به فدراسیون سو استفاده شده و فدراسیون به دستور تاج عکس یک ملاقات دوستانه را رسانه ای کرده است...

علی کریمی در ارتباط با اتفاقات اخیر فوتبال ایران از جمله ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا انتقادات تندی را نسبت به مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال مطرح کرد. در حالی که نمی توان نقش فدراسیون فعلی را در حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نادیده گرفت، علی کریمی این فرضیه را مطرح می کند که شاید انتقام گیری مهدی تاج از جانشین خود هم در این موضوع تاثیر داشته باشد.

به گزارش طرفداری، علی کریمی ستاره فوتبال ایران و کارشناس برنامه ای که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، ضمن انتقاد از عملکرد کلی مهدی تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: رک بگویم او می خواهد انتقام بگیرد.

خداداد عزیزی مجری این برنامه که از لحن صریح دوست صمیمی اش کمی شوکه بود پرسید: از چه کسی؟

و پاسخ کریمی این بود: کسانی که جایش را گرفته اند. اعضای مجمع... بالاخره در این مدت اتفاقات زیادی رخ داده است.

خداداد در ادامه گفت: امیدوارم که انتقامی در کار نباشد.

اما شماره هشت سابق تیم ملی با تاکید گفت: من که در این موضوع (انتقام) شکی ندارم.

او اضافه کرد: فکر می کنم اگر AFC بخواهد یک مامور سخت گیر برای فوتبال ایران بگذارد بهترین گزینه آقای تاج است.

کریمی با اشاره به اتفاقات دوران تاج بر ریاست فدراسیون فوتبال گفت:برای تبلیغات محیطی از آنجایی که فقط بازی های پرسپولیس و استقلال پخش زنده می شوند، اسپانسر تنها باید روی بازی های این دو تیم حساب کند اما آقایان درآمدها را گذاشتند توی جیب خودشان و به هیچکش هم حساب و کتاب پس ندادند. الان هم می گویند فلانی نگذاشت یا مانع تراشی کرد. من خودم بارها به آقای تاج گفتم چرا تبلیغات محیطی را نمی دهید گفت بعضی تیم ها طرفدار ندارند و متضرر می شوند. اما ما جستجو کردیم دیدیم فقط دو تیم پیکان و سایپا طرفدار ندارند که خودشان مال دو کارخانه بزرگ صنعتی کشور هستند که اگر درست اداره شوند نیازی به تبلیغات محیطی ندارند. به بهانه این دوتیم پولها را برداشتند و به هیچکس هم جواب پس ندادند.

علی کریمی گفت: در سال های گذشته همیشه بحث حرفه ای شدن بوده است. نکته جالب اینکه خود تاج شش سال رئیس فدراسیون فوتبال و الان نایب رئیس ای اف سی است. ببینید آقایان در آن سالها چه سندسازی هایی کردند که تا الان این اتفاق(حذف از آسیا) نیفتاده است."

توضیح: کارشناسان فوتبال می گویند اشتباه فدراسیون که ابتدا به کمیته بدوی توصیه کرد با استقلال و پرسپولیس مطابق قانون برخورد شود و سپس به کمیته استیناف گفت این دو باشگاه با ارفاق مورد حمایت قرار بگیرند، باعث حساسیت کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و سرخابی ها که هر سال با کمک فدراسیون وقت، از AFC مجوز می گرفتند امسال با رویه اشتباه فدراسیون فعلی، به دردسر افتادند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار