ادعای علی کریمی درباره قرارداد ستاره استقلال

پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگویی درباره قرارداد مهدی قایدی با باشگاه اماراتی توضیحاتی را داد.

ادعای علی کریمی درباره قرارداد ستاره استقلال

به گزارش زنهار، علی کریمی در برنامه اینترنتی «یازده» در واکنش به انتقال مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی و حضور این ستاره سابق استقلال در لیگ امارات، درباره جزئیات قرارداد منعقد شده میان قایدی و الاهلی و البته مدیران باشگاه استقلال و سهم این باشگاه از انتقال قایدی به لیگ امارات صحبت کرد.

کریمی در توضیح قرارداد به امضا رسیده گفت: در صورتی که الاهلی سهمیه آسیایی بگیرد، مبلغ انتقال قایدی 1 میلیون و 500 هزار دلار است.

علی کریمی با اشاره به این‌که این نقل‌قول از سوی اعضای تیم الاهلی خطاب به او بوده، توضیح داد: الاهلی ابتدا 1 میلیون و 200 هزار دلار به استقلال داد و 300 هزار دلار هم بعد از کسب سهمیه آسیایی می‌دهند؛ این چیزی است که بچه‌های الاهلی به من گفتند و اگر اشتباه است گردن من نباشد.

گفتنی است که مهدی قایدی در زمان دوره مدیریت قبلی استقلال به لیگ امارات رفت و مدیران وقت استقلال معتقد بودند که انتقال او گران‌ترین انتقال تاریخ یک بازیکن ایرانی به لحاظ درآمدزایی برای باشگاه است؛ در همان مقطع اصغر ملکیان رئیس وقت هیات مدیره استقلال گفته بود که قرارداد قایدی با الاهلی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار است که با آپشن ها به ۲ میلیون دلار می‌رسد.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار