رجزخوانی بونوچی برای رونالدو

مدافع تیم فوتبال یوونتوس برای هم‌تیمی سابقش در این تیم که سه ماه دیگر با او روبه‌رو خواهد شد رجز خواند.

رجزخوانی بونوچی برای رونالدو

به گزارش زنهار، لئوناردو بونوچی نه تنها مطمئن است که تیمش در دور اول بازی‌های پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ پیروز می‌شود بلکه در دور دوم هم حریفی سرسخت برای دیگر تیم صعود کننده احتمالی به آن مرحله خواهد بود.

طبق قرعه‌کشی، ایتالیایی که از مرحله گروهی بازی‌های انتخابی جام جهانی نتوانستند صعود کنند، در پلی‌آف ابتدا به مصاف مقدونیه خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل این تیم به احتمال فراوان با پرتغال مواجه خواهد شد، پرتغالی که در دور اول حریف ترکیه خواهد بود.

این بازی به منزله رویارویی لئوناردو بونوچی و دیگر یوونتوسی‌های ملی‌پوش ایتالیا با هم‌تیمی سابق‌شان کریستیانو رونالدو است که تابستان امسال از آنها جدا شد و به منچستریونایتد برگشت.

بونوچی درباره این باره به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: من با کریستیانو رونالدو صحبت کردم و ما درباره رویارویی احتمالی‌ پرتغال و ایتالیا با هم شوخی کردیم. ببینیم در زمین بازی چه اتفاقی می‌افتد. کریستیانو می‌داند که در آن بازی باید خودش را برای چند ضربه آماده کند. من فعلاً باید روی کاری که در زمین بازی انجام دهم تمرکز کنم. در ماه مارس دوباره یکدیگر را خواهیم دید و من مطمئنم که ما در آن ماه دو بازی فوق‌العاده انجام خواهیم داد.

این دومین دوره متوالی است که ایتالیا نمی‌تواند به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند. بونوچی اما ترجیح می‌دهد که به آینده فکر کند نه گذشته.

کاپیتان دوم تیم ملی ایتالیا گفت: ما باید گذشته را فراموش کنیم و روی چیزهایی که پیش رو است تمرکز داشته باشیم. اتفاقی که در اکتبر رخ داد برای ما یک درس بود. من می‌خواهم به پسران هدیه بدهم چون آنها هرگز بازی‌های ایتالیا در جام جهانی را ندیده‌اند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار