نکونام: فردا با تمام توان در جام حذفی شرکت می کنیم/ پاتوسی ‌آماده شود بهترین بازیکن می شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکن باید حرفه‌ای باشد و با تغذیه و استراحت کافی توانایی بازی، هر 5 روز یک بار و حتی دو روز یک بار را هم داشته باشد.

نکونام: فردا با تمام توان در جام حذفی شرکت می کنیم/ پاتوسی ‌آماده شود بهترین بازیکن می شود

به گزارش زنهار،  جواد نکونام در نشت خبری پیش از دیدار فولاد مقابل شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مسابقات جام حذفی در هر مرحله تک بازی است و هر تیم تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است. ما سال گذشته تجربه خوب و شیرینی در این مسابقات داشتیم و توانستیم قهرمان شویم. پارسال بازی به بازی پیش رفتیم و با توجه به شرایطی که داشتیم بازی های خوبی انجام دادیم و در نهایت قهرمان شدیم.

وی افزود: در جام حذفی امسال هم هر بازی حکم فینال را دارد. با بچه ها صحبت کردم که با تمرکز بالا در تمامی بازی ها حضور پیدا کنند. یک بازی هم می تواند سخت باشد هم دشوار ولی تا زمانی که کار تمام نشده اجازه هیچ گونه تصمیم گیری را نداریم. هدف اصلی‌مان پیروزی و صعود است ولی اگر تیمی تمرکز نداشته باشد احتمال سورپرایز شدنش وجود دارد. ما با تمرکز بالا برای بازی فردا آماده می شویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی فولاد با اشاره به حریف فردای این تیم گفت: فیلم سه بازی تیم حریف را دیده ایم ولی می دانیم که بازی با این تیم ها سخت است. چون ناشناخته هستند و بازیکنان ناشناخته تری هم شاید داشته باشند. تمرکز ما روی تیم خودمان است و حریف را هم آنالیز کرده ایم. شهرداری تیم باشهامت و منسجمی است ولی ما به دنبال پیروزی هستیم. شروع جام حذفی به گونه ای است که تیم ها یکی یکی کنار می روند و باید تمرکز بالایی داشته باشی تا به شکل و ثبات خوبی برسی.

نکونام تصریح کرد: ترکیب اصلی مان همیشه روز بازی یا یک روز قبل مشخص می شود و تیم اصلی و ذخیره نداریم. فردا هم صددرصد با تمام قوا بازی می کنیم. نیاز داریم که بازی را ببریم. در خانه خودمان به میدان می رویم و با همه بازیکنانی که به آنها نیاز داریم به مصاف حریف می رویم. بازیکن باید حرفه ای باشد و با تغذیه و استراحت کافی توانایی بازی هر 5 روز یک بار و حتی دو روز یک بار را هم داشته باشد. ما این تجربه را در آسیا داشتیم و بازیکنان باید حرفه ای رفتار کنند و برای بازی بعد آماده باشند.

سرمربی فولاد در مورد آخرین وضعیت مصدومان این تیم عنوان کرد: وحید حیدریه به ما اضافه شده و سه روز است که تمرین می کند. باید بررسی کنیم و ببینیم که آیا شرایط حضور در بازی فردا را دارد یا خیر. سه تا مصدوم داریم که هنوز به شرایط مدنظر ما نرسیده اند و قطعا فردا آنها را نخواهیم داشت. استفاده از این بازیکنان ریسک محسوب می شود و به آنها استراحت داده ایم تا برای بازی لیگ آماده شوند.

وی در خصوص وضعیت آیاندا پاتوسی اظهار داشت: با پاتوسی جلسه ای داشتیم و خودش هم از این موضوع ناراحت است ولی وقتی که مصدوم شد باید از او بیشتر مراقبت می شد. پاتوسی در تلاش است تا به فرم ایده آل برسد و خودش هم می داند. گفته ام که اگر به آمادگی کامل برسد یکی از بهترین بازیکنان ایران است و جزو 5 بازیکن تاثیرگذار به شمار می رود. البته اگر ناآماده باشد ضعیف ترین بازیکن ایران خواهد بود. ما به این بازیکن نیاز داریم و باید رو به جلو نگاه کنیم. در بازی قبلی مقابل نساجی هم گل زد و دوست داریم که او را همیشه کنار خودمان داشته باشیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار