حسینی: کادویی که به پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد/ چرا برای پنالتی این همه جاروجنجال شد؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت:فکر می‌کنم که مهم‌ترین اتفاقی که امروز برای ما بد رقم خورد گل اولی بود که دریافت کردیم.

حسینی: کادویی که به پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد/ چرا برای پنالتی این همه جاروجنجال شد؟

به گزارش زنهار، مجتبی حسینی بعد از شکست 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم که مهم‌ترین اتفاقی که امروز برای ما بد رقم خورد گل اولی بود که دریافت کردیم. وقتی مقابل تیمی حرفه‌ای تر و با تجربه‌تر چنین گلی را هدیه می‌دهید ضربه می‌خورید. کارمان را خوب جلو می‌بردیم اما کادویی که به بچه‌های پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد و به ضرر ما شد. در نیمه دوم هم پرفشار بازی می کردیم اما گل دوم را خوردیم در ادامه یکی از گل‌ها را جبران کردیم اما بعد از آن آنقدر مسایل حاشیه‌ای رخ داد و بازی متوقف شد ما بازی را باختیم. خیلی خوب بازی کردیم اگر با تجربه‌تر بودیم بهتر می‌توانستیم بازی کنیم

مجتبی حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تیم پیکان 6 هفته است خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: مشکلی نیست آنچه ما را اذیت می‌کند کیفیت بد گل‌هایی است که می‌خوردیم. نباید مقابل چنین تیم‌هایی اینگونه گل بخوریم و باید به روند خوب خودمان برگردیم.

سرمربی پیکان درمورد وضعیت داوری مسابقه عنوان کرد: به ما گفتند زیاد در مورد داوری حرف نزنیم امروز روز سختی برای داور شد. اگر پنالتی هم نبوده توپ زیر پای بازیکن ما افتاد و دروازه خالی را باز کرده بود. مشکل چیست؟ چرا این همه جار و جنجال شد؟ یا پنالتی بود یا گل داور می‌توانست گل‌ ما را قبول کند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار