حاشیه بازی نساجی و آلومینیوم|شیطنت مربی آلومینیوم در رادار ناظر بازی/سوال عجیب بازیکن اخطاری از تیم داوری

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران پس از دریافت کارت زرد سوال عجیبیرا از داوران پرسید.

حاشیه بازی نساجی و آلومینیوم|شیطنت مربی آلومینیوم در رادار ناظر بازی/سوال عجیب بازیکن اخطاری از تیم داوری

به گزارش زنهار، دیدار دو تیم نساجی و آلومینیوم با تساوی یک-یک به پایان رسید.

*داوود رفعتی ناظر بازی در نیمه دوم خواستار بیرون کردن حاضرین در جایگاه تماشاگران شد و از یگان ویژه خواست تا آن‌ها را بیرون کند. وی همچنین عوامل و کادر نساجی را هم که در جایگاه vip  بودند را به دلیل اعتراضات به تصمیمات داور از این جایگاه بیرون کرد و خواست به رختکن بروند.

*پس از اعلام پنالتی برای آلومینیوم، داور در مشورت با داور چهارم به کریم اسلامی کارت زرد داد. در این لحظه اسلامی خطاب به نیمکت نساجی گفت بازیکنان و کادرفنی حریف  اراک به من فحاشی کردند. اسلامی همچنین خطاب به داوران گفت که چرا از اراکی ها می‌ترسید؟!

*مربیان نساجی که در vip بودند نسبت به این پنالتی واکنش نشان دادند و با صدای بلند گفتند: قبل از اینکه بازیکن بیفتد سوت زدی آقای زاهدی‌فر!

*میثم مجیدی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و پس از بستن بازوبند کاپیتانی پشت ضربه پنالتی ایساتد تا زننده گل تساوی آلومینیوم اراک باشد.

*داور بازی در مشورت با داور چهارم و ناظر بازی، کارت زردی به یکی از مربیان اراک داد. این مربی در چندین صحنه از گلر تیم خود خواسته بود خودش را به زمین بیندازد که از چشم رفعتی و کمک داور دور نماند.

* سرمای شدید ساری سبب شد تا خبرنگاران و حاضرین در vip، در دقایق پایانی از کنار زمین و ایستاده بازی را دنبال کنند.

*در اواخر بازی رسول خطیبی به میلادفخرالدینی اعتراض کرد و گفت چرا در زمین خودی خطا می‌کند.

*رسول خطیبی 5دقیقه زودتر از سوت پایان بازی زمین را ترک کرد.

*پس از سوت پایان بازی، میلاد فخرالدینی به خبرنگاران و افرادحاضر در vip توهین کرد که اعتراض شدید سکونشینان را به همراه داشت. او حتی قصد بالارفتن از نرده‌ها و درگیری داشت که با دخالت مسئولان این ماجرا خاتمه یافت.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار