اشتباه بزرگ محرم در دیدار با استقلال

مهم‌ترین تغییر محرم نویدکیا در مصاف با استقلال، نیمکت نشین کردن شهریار مغانلو بود.

اشتباه بزرگ محرم در دیدار با استقلال

به گزارش زنهار، البته پیش از اعلام ترکیب هم به واسطه نیمکت نشین شدن سجاد شهباززاده در دو بازی اخیر برابر گل گهر و صنعت نفت آبادان که به گلزنی شهریار مغانلو هم ختم نشده بود، می‌شد حدس زد که شاید به دلیل خاطرات خوبی که شهباززاده در مصاف با استقلال به خصوص از فصل گذشته دارد، این بازیکن در نوک خط آتش طلایی پوشان اصفهانی قرار بگیرد و همین اتفاق هم افتاد.

شهباززاده در نیمه اول فرصت‌‍‌هایی برای گلزنی داشت که ضربات او دقت لازم را نداشت و سرانجام در دقیقه 70 بود که شهریار مغانلو جای محمدرضا حسینی را در ترکیب اصلی گرفت تا شاهد تغییراتی در مثلث هجومی طلایی پوشان و البته حفظ هر دو مهاجم هدف تیم یعنی شهباززاده و مغانلو باشیم.

مغانلو در 20 دقیقه‌‍ای که در زمین مسابقه حضور داشت، دردسر زیادی برای مدافعین استقلال که به رهبری سیاوش یزدانی روز خوبی را پشت سر گذاشتند، ایجاد کرد و یک مرتبه هم اگر در زدن ضربه آخر دقت می‌کرد، می‌توانست به گل برسد که این اتفاق برای او رخ نداد تا سومین شکست برای سپاهان در لیگ بیست و یکم ثبت شود.

مغانلو که به عنوان سرحال ترین مهاجم لیگ از پرسپولیس به سپاهان پیوسته، به جز دبلی که در دیدار برابر نساجی مازندران داشت، همچنان در گلزنی ناکام بوده و محرم نویدکیا برای بازگرداندن تیمش به صدر جدول چاره ای جز آماده کردن مهاجمین تیمش  و به خصوص سجاد و شهریار ندارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار