بی اطلاعی مدیران فعلی و سابق استقلال از ماجرای شیخ دیاباته

مدیران فعلی و سابق استقلال از ماجرای شیخ دیاباته ابراز بی اطلاعی کردند.

بی اطلاعی مدیران فعلی و سابق استقلال از ماجرای شیخ دیاباته

به گزارش زنهار خبر، ظرف ۴۸ ساعت اخیر و پس از انتشار ویدیویی که در آن شیخ دیاباته (آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر و بازیکن فصل پیش استقلال) ادعایی را مطرح کرد، بسیاری با این پرسش مواجه شدند که دیاباته حقیقت را گفته یا اصل موضوع چیز دیگری است!

در این حد فاصل برخی پیشکسوتان و مدیران اسبق استقلال نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و مدعی بودند اگر چنین اتفاقی رخ داده چرا دیاباته همان زمان ماجرا را با کلانتری محل سکونتش و یا باشگاه در میان نگذاشته است؟ این افراد معتقد بودند با در نظر گرفتن بازه زمانی مورد نظر دیاباته این اتفاق احتمالا در طول فصل گذشته رخ داده و احمد مددی باید به این سوالات پاسخ بدهد.

در همین ارتباط با تعدادی از مدیران فعلی و قبلی باشگاه نیز صحبت‌هایی انجام شد که همگی نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند، اما سکوت احمد مددی مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال در قبال اتهاماتی که شیخ دیاباته به کارکنان باشگاه استقلال و مدیر قبلی این مجموعه وارد کرده همچنان باعث شده تا شائبه‌هایی در این ارتباط به وجود بیاید. مدیری که سعی کردیم در این مدت با او نیز در این ارتباط صحبت کنیم اما موفق نشدیم و تماس‌ها بدون پاسخ ماند.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیرامون همین موضوع گفت: با توجه به اینکه این اتفاق در دوران حضور ما رخ نداده صحیح نیست در این باره پاسخی از طرف مدیریت به این موضوع داده شود.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از ارائه اطلاعات یا پاسخ‌های بیشتر صرف نظر کرد و دلیلش بی اطلاعی از اصل ماجرا و حضور کار جدید مدیریتی از ابتدای مهرماه سال جاری در باشگاه بود.

مهدی عبدیان یکی دیگر از اعضای اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در پاسخی کوتاه گفت: زمانی که در خدمت باشگاه بودیم کار اجرایی انجام نمی‌دادیم و فقط در هیات مدیره عضیت داشتیم بنابراین اطلاعی از این قبیل مسائل ندارم.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد:ضمن اینکه بنده به عنوان فرد نزدیک به فرهاد مجیدی هرگز چنین موضوعی را از زبان سرمربی تیم در طول فصل گذشته نشنیدم. کما این که هر زمان بازیکنی مشکلی داشت سرمربی استقلال دوستانه آن را با ما در میان می‌گذاشت.

علاوه بر این ۲ نفر، احمد سعادتمند مدیر عامل فصل نوزدهم استقلال نیز مدعی شد چنین اتفاقی هرگز در دوران مدیرعاملی او رخ نداده و نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

از دیگر افراد نزدیک به تیم استقلال نصرالله عبداللهی سرپرست پیشین تیم استقلال بود که او نیز نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: دیاباته هرگز به من نگفت وسایلش را از خانه بیرون ریخته اند و قطعا اگر چنین چیزی بود باید با ما در میان می‌گذاشت.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار