به دلیل موج جدید کرونا؛ انصراف تیم چین از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان

مسئولان ورزش چین به دلیل آنچه محدودیت‌های سفر و قرنطینه در برابر شیوع موج جدید کرونا خوانده شده از حضور در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان انصراف دادند.

به دلیل موج جدید کرونا؛ انصراف تیم چین از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان

به گزارش زنهار، در حالی که تیم چین در بازی‌های المپیک توکیو با ۸ وزنه‌بردار موفق به کسب هفت مدال طلا و یک نقره شده بود، به تازگی گرفتار تبعات شیوع دوباره کرونا در بسیاری از کشورها شد و به ناچار از رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۱ جهان در ازبکستان انصراف داد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۱ وزنه‌برداری جهان از روز ۱۶ آذرماه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود، اما تیم چین به دلیل ترس از فراگیری کرونای جدید و قوانین سخت برای ورود و خروج شهروندان، مجبور به انصراف از مسابقات جهانی شد.

این در حالیست که دولت چین پیش از این پس از مسابقات قهرمانی آسیا تصمیمات سختگیرانه ای را اجرایی کرد برای حفظ سلامت ورزشکاران خود ۲ دوره طولانی مدت قرنطینه را در نظر گرفت تا بتواند قهرمانان این کشور را در المپیک توکیو به روی تخته بفرستد.

به هر حال تیم  چین در حالی از حضور در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جهان انصراف داد که قرار بود با چهار ملی‌پوش مرد و چهار وزنه‌بردار زن در ازبکستان به روی تخته برود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار