حدادی: بهداد را به اندازه چشمانم دوست دارم/ نمی‌دانستیم امروز قرار است انتخابات برگزار شود

پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان گفت: بهداد قهرمان المپیک است و او را به اندازه چشمانم دوستش دارم.

حدادی: بهداد را به اندازه چشمانم دوست دارم/ نمی‌دانستیم امروز قرار است انتخابات برگزار شود

به گزارش زنهار، احسان حدادی در پایان نشست کمیسیون ورزشکاران درمورد کنایه‌ای که به بهداد سلیمی زد، اظهار داشت: خدایی ناکرده نباید بی‌احترامی به بهداد سلیمی شود. او قهرمان المپیک است و به اندازه چشمانم دوستش دارم. همه افرادی که در جلسه حضور داشتند عزیز هستند؛ فقط اینکه از بیرون این اتفاقات نباید مدیریت شود که متاسفانه تا حدودی این موضوع دیده شد. 

وی ادامه داد: این کمیسیون هر تصمیمی که بگیرد قابل احترام است و باید به آن احترام گذاشته شود. نباید بعد از اینکه در انتخابات می‌بازیم، کل کمیسیون را زیر سوال ببریم. ما به احترام کشتی‌گیران و خانم شهسواری و هادی ساعی اعلام کردیم که انتخابات در روز دیگری برگزار شود. 

پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان گفت: قرار نبود امروز انتخابات برگزار شود. به ما اعلام شد امروز قرار است احکام ورزشکاران به عنوان کمیسیون ورزشکاران اهدا شود و ما هم پذیرفتیم. وقتی به اینجا آمدیم دیدیم که همه چیز برای انتخابات آماده است و رئیس و نایب رئیس و ... هم باید مشخص شوند. اکثریت نفراتی که امروز اینجا حضور داشتند نمی‌دانستند که قرار است انتخابات برگزار شود. 

حدادی در واکنش به سوال خبرنگاری که مدعی شد می‌دانست امروز قرار است انتخابات برگزار شود، تصریح کرد: شاید اطلاعات شما از ما بیشتر است. قطعاً زمانی که قرار است انتخاباتی برگزار شود از قبل در گروه اعلام می‌کنند، اما این اتفاق رخ نداد. در گروه به ما اعلام کردند که روز یک‌شنبه قرار است احکام اعضا را بدهند. تمام این موارد در تلفن همراه من موجود است و می‌توانم نشان دهم. ما غلام ورزشکاران هستیم و آمدیم که احکام‌مان را دریافت کنیم که ناگهان اعلام کردند باید در انتخابات هم حضور پیدا کنیم. 

وی ادامه داد: ما نماینده ورزشکاران در این کمیسیون هستیم. ورزش کشور به ما 15 نفر اعتماد کرده و به ما رای داده است. وظیفه ما بسیار سنگین است. اگر در این کمیسیون تصمیمی گرفته شود و به هیأت اجرایی منتقل شود، اما اجرا نشود من قطعاً به رسانه‌ها اعلام خواهم کرد. حرف بیجایی نمی‌زنم. ما نماینده ورزشکاران هستیم و آمده‌ایم که کار کنیم. حالا فرقی نمی‌کند رئیس و هیأت اجرایی و... چه کسانی باشند. برای منِ احسان حدادی فرقی نمی‌کند نفر اول باشم یا آخر؛ اگر امروز هم برای ریاست ثبت‌نام کردم از همه اجازه گرفتم که همه اعلام کردند زمان کافی برای این کار را ندارند. 

پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان گفت: انتخاباتی که برگزار شد را 100درصد تایید می‌کنم و هیچ مشکلی ندارم. وظیفه ما این است که دغدغه ورزشکاران را کم کنیم. امروز هم صرفاً برای گرفتن احکام آمدیم و انتخابات هم برگزار شد که من گفتم به احترام بچه‌های کشتی و خانم شهسواری و ساعی که غایب بودند انتخابات برگزار نشود که دوستان پافشاری داشتند حتماً انتخابات انجام شود. به دوستان گفتم که اگر قرار باشد کودکی را تنبیه کنند ابتدا او را نصیحت و سپس او را تنبیه می‌کنند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار