دلیل بد سلیقگی جریان رسانه ای تیم ملی در مورد بیرانوند چیست؟

پنجشنبه شب خبری در مورد دروازه بان تیم ملی کشورمان منتشر شد اما بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال و فدراسیون نسبت به آن بی تفاوت رفتار کردند.

دلیل بد سلیقگی جریان رسانه ای تیم ملی در مورد بیرانوند چیست؟

به گزارش زنهار، پنجشنبه شب توئیتر رسمی باشگاه بووایشتای پرتغال با اعلام اینکه نام علیرضا بیرانوند به خاطر بلندترین پرتاب دست در یک مسابقه رسمی فوتبال به طور رسمی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید، پیام آور خبر خوبی برای کشورمان بود.

دروازه بان ملی پوش کشورمان به خاطر پرتاب‌‌ دست 61 متر و 66 سانتی‌متری‌اش در بازی بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در تاریخ 11 اکتبر 2016 (20 مهر 1395) در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، گواهینامه مربوط به این رکورد را از مسؤلان گینس دریافت کرد.

درحالی که این افتخار برای بیرانوند به دلیل حضور در تیم ملی به ارمغان آمد اما در اقدامی سئوال برانگیز بخش رسانه ای فدراسیون و تیم ملی که در سایت، تلگرام و اینستاگرام فعال هستند، قبل از اعتراضات در فضای مجازی هیچ خبری از این ماجرا کار نکردند. همین موضوع نیز شائبه ها و گمانه زنی های بسیاری را موجب شد.

بعد از اینکه در فضای مجازی انتقادها به مسئولان تیم ملی و فدراسیون بابت این ماجرا زیاد شد، بعد از 24 ساعت اینستاگرام تیم ملی مطلبی با عنوان تبریک به بیرانوند منتشر کرد. این موضوع نشان می دهد برخی انتشار اخبار و عکس ها در بخش رسانه ای و سایت رسمی فدراسیون کاملا سلیقگی شده و ظاهرا روابط برای انتخاب اخبار و انتشار عکس ها نقش مهمتری تا موضوعات دارد.

اینکه چه مسئولی بر این بخش نظارت دارد، جای سوال دارد اما قطعا در این زمینه بی توجهی شده چرا که چند روزی است این شائبه به وجود آمده بعد از گاف عجیب بیرانوند در دیدار با لبنان و بازی کردن امیر عابدزاده مقابل سوریه، برخی افراد در فدراسیون به دنبال تضعیف این ملی پوش کشورمان هستند. حتی این موضوع واکنش مدیر برنامه‌های دروازه‌بان تیم ملی را هم در پی داشت؛ هر چند شنیده می‌شود خود بیرانوند هم با وجود سکوت در این مورد، از اتفاقات رخ داده شدیدا ناراحت است.

این موضوعات البته به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم برمی گردد؛ جایی که باید حواس کادر فنی جمع باشد که چرا بابت این مسائل ظریف تذکری به افراد داده نمی شود و این بدسلیقگی چرا مدیریت نمی شود. این موضوع اگرچه ظریف و کوچک است اما می تواند باعث ایجاد مشکلات بزرگ در بین بازیکنان و ستاره‌های تیم ملی شود و در صورت عدم مدیریت، موجب ایجاد حاشیه های بزرگتر در تیم شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار