نیمار اشک پسر 11 ساله را در آورد/عکس

برونینیوی 11 ساله که هفته قبل در دربی سانتوس برابر پالمیراس، مورد توهین هواداران سانتوس قرار گرفته بود، توسط نیمار سورپرایز شد.

نیمار اشک پسر 11 ساله را در آورد/عکس

به گزارش زنهار، او در دربی سانتوس برابر پالمیراس به دلیل درخواست پیراهن جایلسون دروازه بان پالمیراس مورد آزار و توهین هواداران سانتوس قرار گرفت. برونینیو خود هوادار سانتوس است ولی درخواست او برای سانتوسی ها غیرمعقول بود و انتشار تصاویری از توهین ها به او با انتقاد رسانه ها همراه شد. سانتوس در زمین خود برابر دشمنش 0-2 شکست خورده بود و هوادارانش بسیار عصبانی بودند.

در جریان نشست خبری چهارشنبه گذشته تیته سرمربی تیم ملی برزیل، او به مساله برونینیو اشاره کرد و از او خواست تا به کمپ تمرینی سلسائو در آکادمی پالمیراس بیاید. برزیل در این محل خود را برای بازی برابر آرژانتین مهیا می کند.

برونینیو دیروز در حالی که پیراهن سانتوس را به تن داشت، همراه با پدرش در کمپ تمرینی برزیل حاضر شد و توانست با ستاره های ملی پوش کشورش دیدار کند. ملاقات با نیمار الگوی برونینیو برای او از همه خاص تر بود. نیمار خود سال ها برای سانتوس بازی می کرد. در این ملاقات نیمار پیراهن امضا شده برزیل را به پسر 11 ساله هدیه داد.

پدر برونینیو در مصاحبه با نشریه لانس و در مورد دیدار با نیمار گفت:« هیجان انگیز و غیر قابل توصیف بود. پسرم بارها نیمار را در آغوش گرفت و گریه کرد و توضیح حس و حال مان غیرممکن است. به نظر غیر واقعی می آید و نتوانسته ام باورش کنم. 10هزار سال دیگر نیز نمی توانم این اتفاق را باور کنم.

نمی توانم خوب توضیح بدهم ولی این همه عشق و هیجانی که نیمار نثار پسرم کرد، بسیار بزرگ بود و حالا هوادار شماره یک او هستیم. آنقدر هیجان زده بودیم که متوجه نشدیم دوربین ها در حال ضبط این اتفاق هستند. ما در حال حرف زدن بودیم که نیمار وارد شد و به قدری شوکه بودیم که یادمان رفت با او عکس بگیریم. به در نگاه می کردیم که نیمار از پشت سرمان وارد شد.»

برونینیو قرار است از ژانویه به تیم زیر 9 سال سانتوس اضافه شود و هدف او تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه ای است. او پس از اتفاقات هفته قبل در دربی، با پیام های حمایتی زیادی از سراسر برزیل روبرو شده و بسیاری از فوتبالیست حرفه ای و حتی پله سلطان فوتبال نیز سعی کردند آن خاطره تلح را از ذهن او پاک کنند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار