طعنه سنگین بازیگر محبوب پرسپولیس به استقلال

مهران غفوریان، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون می‌گوید از این‌که دخترش هم پرسپولیسی شده خیلی خوشحال است!

طعنه سنگین بازیگر محبوب پرسپولیس به استقلال

به گزارش زنهار و به نقل از خبرورزشی؛ مهران غفوریان هم یکی دیگر از بازیگران پرسپولیسی کشور است. غفوریان که جزو بازیگران پرطرفدار و مطرح سینما و تلویزیون به حساب می‌آید، از قهرمانی تیم محبوبش در لیگ برتر خیلی خوشحال است و البته این امید را دارد تا تیم موردعلاقه‌اش در جام حذفی هم به مقام قهرمانی برسد.در روز بازی پرسپولیس و نساجی در هفته پایانی لیگ برتر که منجر به قهرمانی قرمز‌ها شد، غفوریان عکس و فیلمی از خودش منتشر کرد که در کنار حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس مشغول دیدن بازی این تیم مقابل نساجی است. بعد از بازی هم فیلم‌های خوشحالی غفوریان در کنار ماهینی و البته دخترش هانا منتشر شد تا مشخص شود این بازیگر سرشناس حسابی از قهرمانی تیم محبوبش سر ذوق آمده و خوشحال است.

با غفوریان تماس گرفتیم تا در خصوص قهرمانی پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دهیم. مهران با وجود این‌که سر فیلمبرداری بود، لطف کرد و دقایقی با ما همکلام شد تا در خصوص قهرمانی پرسپولیس گپ بزنیم.

عکس‌ها و فیلم‌هایی که از شما بعد از قهرمانی پرسپولیس منتشر شد، مشخص کرد خیلی از قهرمانی تیم محبوبتان خوشحال شدید.

بله مگر می‌شود که پرسپولیس قهرمان شود و من خوشحال نشوم. پرسپولیس عشق است و قهرمانی‌اش حال میلیون‌ها طرفدار را خوب کرد. به قول یکی از دوستان ما پرسپولیسی به دنیا آمدیم و پرسپولیسی هم از دنیا می‌رویم. خلاصه که روز بسیار خوبی بود و قهرمانی پرسپولیس هم کلی انرژی و حال خوب به ما داد.

بازی را در کنار حسین ماهینی دیدید؛ فوتبال دیدن کنار یک فوتبالیست چه حالی داشت؟

خب حسین ماهینی از دوستان خیلی خوب و نزدیک من است و ما تصمیم گرفتیم بازی پرسپولیس مقابل نساجی را کنار هم ببینیم. کلی کیف کردیم از بازی که بچه‌ها به نمایش گذاشتند و حسابی هم خوشحالی کردیم. جا دارد به بچه‌های خوب پرسپولیس، کادرفنی و کلیه عوامل باشگاه تبریک بگویم که واقعا از جان مایه گذاشتند و سختی زیادی کشیدند. شرایط سخت بود، ولی بچه‌ها نشان دادند به خوبی از پس کار‌های سخت برمی‌آیند. مطمئنم همه هواداران هم کلی لذت بردند از قهرمانی پرسپولیس و امیدوارم که این قهرمانی‌ها ادامه‌دار باشد.

دخترتان هم حسابی خوشحالی می‌کرد؛ هانا پرسپولیسی است؟

بله خداراشکر که هانا پرسپولیسی شده و از این بابت خیلی خوشحالم. هانا کلی ذوق داشت و لباس قرمز پوشید و بعد از هر گلی که پرسپولیس می‌زد، حسابی خوشحالی می‌کرد. به هر حال پدرش پرسپولیسی است و همیشه حامی این تیم بوده، طبیعی است که هانا هم طرفدار پرسپولیس شود و من خیلی از این موضوع خوشحالم.

پرسپولیس این فصل را چطور دیدید؟

خب از اول فصل پرسپولیس خوب بازی می‌کرد و حتی قهرمان نیم‌فصل هم شد. در یک مقطع کوتاه چند نتیجه بد به‌دست آمد که باعث شد تا پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد. با این حال تیم ناامید نشد و این بزرگی و اصالت پرسپولیس را نشان می‌دهد. بچه‌ها و کادرفنی خیلی خوب تلاش کردند و موفق شدند همه ۷ بازی اخیر را ببرند و در نهایت هم قهرمان شوند. در بازی آخر مقابل تیم خوب نساجی که من احترام زیادی برای این تیم و هوادارانشان قائلم، پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد و از همان ابتدا مشخص بود که تیم برای برد به زمین آمده است. شما اگر به بازی‌های پرسپولیس در هفته‌های گذشته نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این قهرمانی به همین راحتی و الکی به‌دست نیامده. پرسپولیس مستحق قهرمانی بود و فوتبال زیبایی هم به نمایش می‌گذاشت.

ولی ساپینتو سرمربی استقلال معتقد بود که قهرمانی حق پرسپولیس نبود و استقلال باید در این فصل قهرمان می‌شد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

سرمربی استقلال این حرف را زده است؟ من نمی‌دانم و واقعا هم نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم. هواداران استقلال برای من مورد احترام هستند، ولی نمی‌دانم چرا سرمربی تیمشان این صحبت را مطرح کرده است. فکر می‌کنم همه چیز مشخص است و پرسپولیس با شایستگی کامل قهرمان شد. نباید زحمت مجموعه پرسپولیس را نادیده گرفت و این‌طور گفته شود که این تیم شانسی یا با مسائل دیگر قهرمان شده است. به نظرم همه دوستان باید به پرسپولیس و قهرمانی‌هایی که کسب کرده احترام بگذارند. این بی‌معرفتی است که بگوییم پرسپولیس مستحق قهرمانی نبوده است. تیم ما در سال‌های اخیر بار‌ها قهرمان شده و این تعداد قهرمانی و موفقیت قطعا اتفاقی و شانسی به دست نمی‌آید.

به نظر شما بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی بود؟‌

نمی‌شود از یک بازیکن اسم برد. کل تیم عالی بود و بچه‌ها بی‌نظیر کار کردند. پرسپولیس یک تیم واقعی است و واقعا دم همه‌شان گرم.

اگر پرسپولیس و استقلال بازی‌های خودشان را در جام حذفی ببرند، در فینال دوباره شاهد دربی خواهیم بود. در ایین خصوص چه صحبتی دارید؟

خیلی عالی خواهد شد. من فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد و واقعا دربی جذابی خواهد شد. دربی همیشه فوق‌العاده حساس است و وقتی در فینال این بازی برگزار شود که حساسیت آن چند برابر خواهد شد. امیدوارم تیم محبوبم بتواند در فینال جام حذفی هم درست مثل بازی برگشت لیگ مقابل استقلال به پیروزی برسد. جام گرفتن با بردن استقلال لذت دیگری دارد و خیلی کیف می‌دهد.

حرف پایانی؟

باز هم قهرمانی تیم محبوبم را تبریک می‌گویم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس بتواند در جام حذفی هم قهرمان شود. با این حال تحت هر شرایطی ما پرسپولیس را دوست داریم و هر اتفاقی بیفتد، ما عاشق پرسپولیس هستیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار