تدارک ویژه هواداران استقلالی‌ برای دیدار بانساجی!

از جمله اقدامات گروه مشوقین باشگاه استقلال برای دیدار مقابل نساجی حمایت همه جانبه از تیم در دیدار نیمه نهایی جام حذفی است.

تدارک ویژه هواداران استقلالی‌ برای دیدار بانساجی!

به گزارش زنهار؛ از باشگاه استقلال خبر می رسد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این باشگاه برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران تدارک ویژه برای حضور هواداران این تیم در آزادی است.در شرایطی که بانوان استقلالی قادر به حضور در مسابقه این هفته استقلال روبروی نساجی نیستند طرفداران استقلال در نظر دارند با حضور حداکثری در دیدار مقابل نساجی سکوهای خالی ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور را تلافی کنند.یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: «خوشبختانه حساسیت این بازی به اندازه‌ای است که هواداران استقلال به خوبی اهمیت این دیدار را درک کرده و قطعاً در روز چهارشنبه برای حمایت از استقلال به استادیوم آزادی خواهند آمد. همچنین قرار است شعارهای ویژه‌ای برای بازی با نساجی تدارک دیده شود که توسط سرگروه های مشوقین در سکوهای مختلف سر داده شوند».

یادآور می‌شود استقبال کم هواداران استقلال در بازی آخر این تیم در لیگ برتر مقابل تراکتور با انتقاد برخی از پیشکسوتان استقلال مواجه شد. بازی تشریفاتی مقابل تراکتور با نتیجه ۷ بر یک به سود استقلال به پایان رسید اما سکوه های خالی ورزشگاه آزادی در بخش طرفداران استقلال به شدت توی ذوق می‌زد.حالا با توجه به اهمیت حمایت یار دوازدهم از تیم استقلال در بازی حساس مقابل نساجی مازندران قرار است تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه از سوی هواداران استقلال خریداری شده و سکوهای استادیوم آزادی در روز چهارشنبه به رنگ آبی تغییر کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار